Alweer een ongeval

Donnerstag 3.November
Ik was ruimschoots op tijd wakker, Theresa kwam even knuffelen en ging weer en ze kwam uiteraard ook kijken of het echt zo was dat Sinterklaas nog lang niet komt om een schoentje te vullen. Ingrid kwam nog even voorbij voor we weg gingen om te vertellen dat ze bij de Baumeister geweest was. Nu gaan wachten tot de plannen klaar zijn en kunnen worden ingediend. Deze week zou er een bagger komen die in ieder geval een deel van de grond gaat verplaatsen zodat we wat meer parkeerruimte hebben. Ingrid begint nu aan haar 37.week.
Wij naar de bank en we hebben geen idee want er moet eerst overleg plaatsvinden daar. We wachten maar af. Maar ik heb wel echt van die rommel gevoelens er door.
Dan langs Ingrid en gevraagd of ze op de koffie kwam en dan lekker koffie drinken en kletsen. Middageten gemaakt voor Jan en mij lekker andijviestamppot met gehaktballen. We blijven toch deels Hollander.
In de middag kwam Ingrid vragen of ik in de tuin kon helpen dus hop naar buiten om bladeren te harken straat te vegen tuinafval in grote zakken doen en het was koudddddddddddddd. Dan nog een keer koffie en Ingrid thee lurken, Theresa speelde de hele middag weer lief en K3 dvd op de achtergrond. Jan naar zijn werk gaan om 4 uur de alarmen. Jannick zei gisteravond nog zo dat was weer de eerste in een serie van 3 en inderdaad vandaag de 2e inzet zwaar ongeluk meerdere personen gewond en personen ingeklemd verder geen idee. Jannick was op zijn werk dus die ging deze keer niet. Jan kwam uit zijn werk en zei dat hij bij Pruggern al van de weg af moest. Het is dus tussen Pruggern en Gröbming . Dan maar weer wachten op het volgende. Het is zo idioot maar het is meestal zo bij een alarm dat er 3 in korte tijd na elkaar volgen. Hebben ze gelukkig maandenlang niks en dan gaat het weer los.
In de middag ging de telefoon dat we maandag om 11 uur een afspraak bij de bank hebben , het lijkt erop dat het goed gaat komen.
Het weer vandaag was erg koud af en toe wat zon en winderig .Dat maakte het erg guur. Er was weer sneeuw op de bergen en het gaat vannacht schijnbaar nog meer zakken en er komt vorst aan.
Jannick heeft vandaag voor het eerst zelfstandig een opdracht gedaan op zijn werk. Morgen is hij vrij want dan moet hij in Liezen zijn Berufsfahrermodul doen en ik geloof zaterdag ook. Daarnaast moet hij nog veel uren zelfstandig via internet doen. Dat is met webcam en je moet die uren dus zelf maken. Dat hoeft hij voor de soort auto waarmee hij meestal rijdt niet maar wel voor een aantal andere op zijn werk. Dat heeft met lading te maken.
Vanavond nog even beneden gezeten ik had een Daquiri en ik vond het niet lekker dus aan Jannick gevraagd en die ook niet ruikt naar tandpasta. Zijn bevroren coctails had ik een keer meegenomen om te proberen gaan maar door het putje.