prachtig herfstweer

Prachtig herfstweer

Donnerstag 1. oktober
Was weer vroeg met half 6 dat de wekker afliep. Babyfoon gezet maar voor het half 7 was hoorde ik Theresa al. De luxe van een tv in de slaapkamer dus met zijn drieen in bed en Disney tv aan. Ontbijten aankleden en Jannick was op tijd van de nachtdienst en ben ik samen met hem Theresa naar de Kindergarten gaan brengen. Daarna met hem mee naar de Unimarkt en op ons gemak terug gelopen. Met elkaar koffie gedronken en wat lekkers erbij wel hartig en niet zoet. Ik moest daarna weer op pad voor de therapie. Tegen 11 uur weer terug eten maken en dan gingen Jannick en Jan weg om Theresa te halen. Bij hun thuiskomst konden we aan tafel.
Ik had Frittaten Kürbis gemaakt. Smaakte wel goed .
Het was in de vroege morgen wel koud maar al zonnig en daardoor toch weer snel warmer.
In de middag zijn Jannick, ik en Theresa met Jan meegereden en wat in Schladming boodschappen gedaan. Het was zulk heerlijk zonnig weer.
Ik heb voor Theresa een Tip Toi paard gekocht een zwarte. Ze was er zo blij mee. En toen kocht Papa voor haar de Tip Toi manege. Het paard gaf ze niet meer uit handen en we gingen koffie drinken. In de Stefflbäck vermaakte Theresa verschillende mensen die daar ook koffie aan het drinken waren. Dan belde Opa dat hij klaar was met werken en gingen we allemaal naar huis. Papa ging voor haar de manege in elkaar zetten , zij spelen met de paarden die erbij waren en het zwarte paard van Oma en Oma ging de Tip Toi programmas op de stift zetten. Dan heeft ze tot bedtijd gespeeld met de manege.
Tussendoor avondeten gedaan , Jannick ging ergens een ooievaar ophangen bij een Kollega van de Wasserrettung. Om 20 uur kwam Ingrid thuis en keerde de rust bij ons in.