Paracup 2

Samstag 7.März
Wij zijn laat opgestaan, ik heb lange tijd in bed gelezen en Jan slaapt gewoon lang. Daarna heb ik het bad vol laten lopen en heb ik heerlijk ontspannend een poos erin gelegen.
Theresa en Ingrid kwamen koffie drinken en Theresa wilde weer verven. Ik had voor Ingrid ook zo´n pakket gehaald die wilde ze aan Viktoria geven maar ze heeft hem vandaag aan mij gegeven want Theresa is nog zo intensief ermee bezig en de eerste verfjes gaan opraken. Ik had voor Ingrid het laatste pakket en bij de andere tijdschriften winkels waren er niet. Kan ik nog even vooruit met haar. Dan middageten en daarna hebben wij Theresa meegenomen naar de 9e Stoderspatzerl Para-Cup.
De landing was naast de MEZ en het was ondertussen super zonnig , hoewel als je wat langer staat de wind er koud was. We hebben ze allemaal de eerste keer zien landen, waarvan er maar 3 precies op de stip. Daarna zijn we even naar de Unimarkt gegaan om op te warmen en een broodje te halen. Dan terug gaan lopen waarbij we nog een paar de 2e landing hebben zien maken. De eerste keer sprongen ze van de Stoderzinken dus van hoog , de andere 2 sprongen werden van de berghelling achter de MEZ gemaakt. Ze moesten 2x skien op de Stoderzinken, dan sprongen ze vanaf daar en dan 2x van achter de MEZ. Thuisgekomen Theresa uitgepeld en een droog marjootje aangegeven. Want haar schoenen zijn schijnbaar niet meer waterdicht.
Ik ga een houten nachtkastje schilderen voor Theresa bij haar Poehbed. De wieltjes gaan eraf en het deurtje eruit. Dus een open kastje waarin ze haar bedboekjes kan doen. Ging ik vanmorgen snel verf halen bij de Letmaier , hadden ze wel iets wat er bij kwam maar moesten ze mengen. Een klein blikje 15 euro. Dus die man had het gemengd en het was geschud doet hij het blik open is het ipv blauw een rose kleur. We keken allebei echt van hoe kan dat nou . Op de computer alles gecontroleerd de nummers van het blik en alles was goed. Dus hij een ander blik gehaald en nog een keer gemengd en toen was het wel de goede kleur blauw.
Dus er wacht een klusje op me.
Ha vandaag best goed 100% 75% en 100% moet vaker eerst een frisse neus gaan halen.