Jannick in het zonnetje gezet

Nederland, Waddinxveen

Zaterdag 26 maart
Jannick op de fiets naar Bergschenhoek en ik met Peter mee in de auto. Het is altijd zo leuk om iedereen weer te zien en Jorran kwam ook voorbij dus dat was leuk voor Jannick.
Ik kreeg weer een enorme stapel met Margrieten mee om te lezen van Marijke.
Dus ik kan even vooruit als ik thuis kom. Het was vandaag geen mooi weer en Jannick was aardig doorweekt aangkomen , hij mocht de fiets bij Martin in de auto zetten zodat hij terug met de auto kon maar hij is toch terug op de fiets gegaan. Bikkel.
Hij is na het douchen en middageten wel even gaan relaxen. HIj heeft àvonds nog naar Lebbis op tv gekeken maar ik kon het niet opbrengen en ben naar bed gegaan .
Zondagmorgen hebben we gerelaxt, hij wat langer slapen en ik een dvd tje in bed gekeken. Dus dat de klok een uur terug was gezet hadden wij weinig last van.
Tegen 12 uur naar de langlauf in Gouda gegaan en ook dat is dan weer gezellig veel mensen die je lange tijd niet ziet of gezien hebt. Ook Tomas was helemaal uit het hoge noorden gekomen en Jannick heeft hem rolskien geleerd. Ik zou mee gaan met de nordic walking groep maar tot onze vreugde kwamen Peter , Bianca en Nina en ook Dennis daar kijken.
Wat is gezelliger dan eigen familie begroeten en bij praten. Nadat de skike,nordic walking en rolskiers terug waren was het tijd voor de huldiging. Martien hield het praatje en Anja mocht als oud kampioen ook een praatje houden en Tosca, Nicole, Lilian en Carina werden evenals Jannick in het zonnetje gezet. Ze kregen van Anja een mascotte, een ei waar een toekan uit komt om zoals Anja het zegt ze allemaal nog maar net uit hun ei zijn. Jannick kreeg van de langlauf een cadeaubon en alle dames een ketting met als hanger een langlaufer. Jannicks prestatie op de Skadiloppet werd ook nog geroemd.Het is denk ik toch fijn om af en toe echt even geprezen te worden.
Ik ben met de familie de Wit mee terug gereden en Jannick is Tomas naar het station gaan brengen en is dan met Dennis naar een terrasje gegaan.
Anja had ook nog goed nieuws voor Jannick, de Ramsau marathon wordt toch opgenomen in de marathoncup dus heeft Jannick toch de 3 marathons bij elkaar. Geen idee waar hij is geeindigd dat horen we nog.