Verjaardag vieren van Sabrina

Vanmorgen om half 8 opgestaan, tafel dekken en wachten tot de familie kwam. Zonder Meli die heeft ernstige migraine na enoge maanden zonder.
Dus Jannick en de kinderen bleven boven. Ze wilden beide met hun Schleich paarden spelen. Theresa aan de ene kant en Sabrina aan de andere kant. Sabrina heeft nog niet zo veel maar ze mocht van Theresa 2 veulentjes lenen. Want Sabrina heeft geen veulens. Totaal braaf de morgen doorgekomen. Jannick was gaan koken en later belde hij dat het eten klaar was. We aten rode spaggetti dat had Sabrina uitgezocht. Dan aten we samen en Meli kwam even eruit maar die at niet en zag er niet uit.
Dan heb ik Sabrina daarna met haar nieuwe jurk aangekleed. Theresa had zich ook aangekleed. Om 14 uur kwamen Opa Heinz en Oma Carmen met Urli. Urli is de naam voor een overgrootmoeder soort koosnaam. Het klinkt zo schattig als Sabrina dan Urli tegen haar zegt. Ze heet Christine en is de moeder van Heinz en de Oma van Meli en dus Urli voor Theresa en Sabrina.- Omdat ik vandaag het taekwondopak van Theresa moest wassen door de bloedvlekken. Dus ik had vandaag 2 wassen want haar band die geel is zat ook bloed op. Ik had gelukkig 2 wassen vol dus ik kon het voor haar doen. Morgen gaan ze na het ontbijt naar Ingrid want ze gaan dan daar ook de verjaardag van Sabrina vieren. Maandag is ze dan echt jarig. Ik stak de kaarsjes aan en voordat iemand een noot kon inzetten had Sabrina ze al uit geblazen. Dus nog een keer gezongen en ze was alweer klaar. Dat wat fotos maken betreft. Dan mocht ze het cadeau uitpakken een dierenartspraktijk. Dan blijkt dat Jannick dat moet doen want je moet de gaten zelf boren en schroeven indraaien enz. Dus morgen dan maar. Dan mocht ze op haar pinata los gaan. Dat is echt lachen en ze is vol overgave daarmee bezig. Uiteindelijk heeft Jannick een bat gehaald waarmee ze aan de gang mocht want het schoot niet op. (een bat voor ballen)
Eind van de middag gingen de kinderen met mij mee naar boven. Jannick bezet vanavond de 2e auto bij het RK. Er is vanavond Krampuslauf in Schladming dus standby voor als er iets gebeurd. Veel mensen, een grote Krampusoptocht waar ook vuur bij gebruikt wordt.
Meli heeft haar werk afgebeld en ligt nog steeds in bed.
Sabrina kijkt in ons bed tv en Theresa is in haar hoek/bureau bezig . Als Sabrina gaat slapen dan mag Theresa in de slaapkamer tv gaan kijken. Jannick verwacht rond half 11 thuis te zijn.

Alvast Gefeliciteerd met jullie kleindochter Zo te zien al lekker verwent

Erna 2022-11-26 19:05:54

Alvast gefeliciteerd en een gezellige dag met zijn allen. 🎂☕️🍺🥂

Anja 2022-11-26 21:12:17

Sabrina , van harte gefeliciteerd met jou zesde verjaardag, en samen hele gezellige en vrolijke dagen gewenst. https://www.youtube.com/watch?v=0wkdRPI0ZCY