nog steeds winter

Oostenrijk, Obertauern

Dinsdag 18 maart
Jan heeft gistermiddag Katja en Jannick opgehaald in Obertauern, ze hebben avondeten bij ons gedaan en zijn dan naar Jannicks appartement gegaan. Jannick had de nieuwe Dome cd voor me gekocht , en Katja had een elfje voor mijn verzameling meegebracht.Ze hebben uiteraard een berg eten meegenomen, Gerlinde denkt altijd dat we verhongeren. Ze hebben het meegenomen naar Jannicks appartement, ze komen dan alleen avondeten bij ons.
Jannick moest vanmorgen weer op de langlauftraining zijn en vanmiddag in Schladming krachttraining.
Katja blijft tot donderdag dan brengt Jan hen weer naar Obertauern. Jannick blijft dan tot zondag daar. Maandag reizen we naar Obertilliach.
Na alle regen is het nu weer kouder met vorst en sneeuw. De winter is hier nog niet voorbij.
Gelukkig werd het in de middag ineens zonnig, wel koud.
De eigenaar zou ook met zijn gezin zondag komen maar ze vonden het vast te slecht want tot op heden niemand gekomen. De gasten balen wel van het weer maar helaas kunnen we daar niets aan veranderen.
Jan heeft gisteren voor het eerst in denk zo,n 1 ½ jaar weer een stukje hardgelopen. Het zal hem goed doen om weer regelmatig iets te kunnen doen.
Wat we eten blijft een probleem. Er is zo weinig groente. Gisteren maar Hollandse andijviestamppot met spekjes en gehaktballen gemaakt. Vandaag eten we spinaziebroodjes.
Spinazie uit de diepvries. Ik heb panna cotta toetjes gemaakt dat zijn Italiaanse roompuddinkjes.