Dag 2

Duitsland, Schlüsselfeld

Gisteravond lagen we al vroeg in bed. Ik had wat van de DVD gekeken maar kon me niet bekoren. Dus ik vroeg Jan zullen we beneden tv gaan kijken? Jaaaaaaaaaaaa is goeddddddddd. Maar er gebeurde bij ons beide niets. Dus ik , ik geloof het gaat niet meer gebeuren en Jan nou ik heb ook geen zin. Kwart over 7 licht uit en pitten tpot vanmorgen 5.45. Dus opgestaan want om 6 liep toch de wekker af. Heerlijk ontbeten en we waren om kwart voor 7 helemaal klaar en alles in de auto dus dan ook maar op weg.
Prachtig zonnig weer maar het was wel frisjes. Het reed herlijk zo stil als het was en langzaam aan werd het drukker maar geen echte problemen gehad. Wat fijn is als het mooi weer is dat je gewoon even je benen kan strekken . Het ging super tot bleek dat het laatste stuk weg over Emmerich helemaal afgesloten is dus we moesten over Krefelt en dan Nijmegen richting Arnhem. Een flink stuk om en ook kostte het veel tijd. Maar ik had afgesproken om met Diane in Duiven bij de Ikea wat te eten of drinken. Normaal komen we daar voor bij maar nu dus niet. Dus toch terug gereden naar boven en het was zo fijn om Diane en Jordy weer te zien. Mijn cadeau afgegeven voor haar 65. verjaardag en de kaars voor Jan want het is bijna Allerzielen en Allerheiligen. Dan zijn we heerlijk gaan middageten en een toetje en koffie met wat lekkers. Door de winkel geweest en wat dingen gezien waar ik dan toch ook in Salzburg voor ga kijken.We hebben het volgehouden tot half 6 en dan toch op weg naar Erna en Manfred in Leiden. Een eerste gezellige avond zit er al weer op. Het cadeau voor Debra en Ramon aan haar gegeven voor als de kleine geboren wordt. Dat hoef ik het niet op te sturen, We gaan van de week nog met Erna bij hen kijken en dan kan ik denk ik de andere dingen die ik voor hen heb meegenomen ook afgeven. Een kleinigheid voor Erna en zo krijg ik plek in de auto voor de kaas die mee terug moet.