Prachtige zonnige dag

Jan heeft vanmorgen Theresa weer helemaal naar school gebracht. De sneeuwschuivers maken de weg schoon maar er is geen zebra meer te bereiken en veel autos staan op de weg omdat ze niet kunnen parkeren dan ook nog glad en donker.
Daarna heeft Jan mij naar Christine gebracht en ik ben met Christine mee naar de MEZ gegaan waar ze de galerie open moest doen.
Dan heerlijk in de zon naar huis terug gelopen. En het viel mij op hoe weinig rekening wordt gehouden met voetgangers bij de sneeuwruiming. Ik moest van de Mez al oversteken omdat het loopgedeelte niet te bereiken was. Er stond een auto van de waterleiding bij Herbert en die waren met Herbert samen zijn waterput aan het uitgaven nadat eerst een grote sneeuwruimer de enorme berg erop had weg gehaald. Een beetje instructie kan geloof ik geen kwaad. Dan moest ik weer terug oversteken maar dat kon niet over de zebra omdat aan weerskanten een enorme berg lag. Het pad tussendoor was mooi vrij gemaakt maar dan moet je weer een straatje oversteken en weer kon je niet over de zebra dus over de weg gelopen en bij de volgende zebra over de berg geklauterd om op het voetpad te komen. Dan stonden de autos rijen dik bij de garage bijna allemaal bestelbussen , ook op de stoep en zelfs daarnaast op de weg. Er wordt zeer hard gereden en het dwingt de mensen om ruim op de weg te gaan lopen en kinderen moeten dat dus ook.
Het was heerlijk om in de zon te wandelen en het is zo mooi als alles nog wit is ook de bomen en zo. Helaas de zon verdween bij ons al vroeg in de middag achter de berg. Theresa ging na het huiswerk maken op de pc spelletjes spelen op het sinterklaasjournaal. Jannick gesproken en het gaat Sabrina nog steeds goed. Nog steeds geen aanvallen gehad. Vandaag is de fysio komen kijken en alles is in orde om met de fysio aan te vangen dus vanaf morgen. Links is helemaal slap dus ze kan niets waardoor als ze naar huis mag en het nog zo is met een ambulance naar huis moet. Want ze kan ook niet in een autostoel zitten. Bij thuiskomst is er gelijk een probleem want de kinderfysiotherapeute die het eerst bij Sabrina deed neemt geen nieuwe patienten meer aan en het zou iemand moeten zijn die het aan huis komt doen. Er is er een in Irdning maar die komt niet aan huis.
Ik voor zie dus ook het probleem thuis dat ze geen speciale kinderstoel heeft en dus alleen maar ergens op de vloer kan liggen . Maar wat een geluk dat de nieuwe kinderwagen er is. Vandaag nog een Ct scan. Artsen zijn allemaal tevreden.