Rustige start van de week

Vanmorgen vroeg wakker een beetje dutten tot ik eruit moest. Beneden was Jannick met de kinderen bezig , ze zaten aan het ontbijt en Theresa was al aangekleed. Sabrina was aan het klieren dus haar cornflakes vielen op de grond. Ik haar dan maar aangekleed en Jannick opgeruimd. Theresa ging naar Opa die bracht haar weg en ik nam Sabrina mee naar boven. Opa kwam terug even zitten en weer op weg met Sabrina maar die brengt hij met de auto. Nu bijna 8 uur en de rust weer gekeerd.
Het is koud nog wat onder nul en het was wit buiten. Ik geloof dat de kou alweer voorbij is na vandaag.
Na de koffie gaan douchen en aankleden. Dan begonnen aan de hutspot. Alle groente schoonmaken schillen en snijden dan alles opgezet en gehaktballen gemaakt. Toen alles klaar was ben ik met Jan gaan inkopen doen in Stainach. Naar de Penny en de Hofer. Weer niet alles er zijn veel lege vakken . Thuisgekomen even zitten en dan met Jan samen eten. Het smaakte en genoeg over voor morgen. Dan wat later met Jan samen aan de wandel want we moesten naar de apotheek. Alles was er zo waar. Dan met een ommetje terug gelopen.
Het was bitterkoud net boven nul en een ijzige wind maar droog. Ik krijg langzaam aan voorjaarsgevoelens dus het mag wel wat warmer en zonniger.
Verder niet zo heel veel meer gedaan. Morgen weer een dag.