Herkansingen

Oostenrijk, Pruggern

Een vroegertje want Theresa moest om 7.30 in de Kiga zijn voor haar muziekles.
Jan ging haar wegbrengen en ik douchen. Dan koffie drinken en op weg naar Schladming. Jan moest opnieuw om 11 uur daar zijn. We waren wat eerder weggegaan zodat we de skikaart voor Theresa in Pruggern konden halen. Het was er vrij druk morgen is het de laatste dag van de voorverkoop. Scheelt op een seizoenkaart voor Theresa 100 Euro.
Dan ben ik in Schladming naar het centrum gegaan en Jan naar Lasser. Even later belt hij dat de man nog in de bakkerij was en of hij daar heen wilde komen. Dus ik ook weer terug gelopen want de bakkerij is buiten Schladming. Jan naar binnen en ik wachten komt hij vrijwel gelijk weer naar buiten. Het was voor Ramsau en hij vertrouwd het Jan niet toe om in Ramsau te rijden. Hoe idioot kan iemand zijn? Jan zei hem nog daar heb ik gewoond. Nou ik weet niet wat voor kwaliteiten je voor Ramsau moet hebben maar Jan is wel wat gewend met rijden ondertussen. Maar goed lullig om iemand 2x te laten komen dan nog ergens anders heen te sturen en dan zo iets zeggen.
Dan terug naar huis en gelijk Theresa opgehaald bij de Kiga. Dan een snelle hap gemaakt broodpizza uit de oven. Smaakte erg lekker, gewoon toastbrood met saus en dingen beleggen kaas erop en in de oven.
Jannick kwam later koffie drinken. Hij had een tasje gekregen die stond naast de vuilnisbak met niet weggooien voor de vuilophalers van de Nikolaus. Met lekkers en een 5 Euro herdenkingsmunt. Ingrid is met Sabrina onderweg naar huis verwachten ze eind van de middag thuis. Theresa heeft sint filmpjes zitten kijken die ik op youtube heb gezet en in een speellijst. Daar was ze heel lang zoet mee. Helaas lukt het me niet om de TS filmpjes die ik heb om te zetten anders had ik er nog meer op kunnen zetten. We hebben echt flinke hoosbuien gehad vandaag en bij ons is de sneeuw nu weg. We hebben ook geen vorst meer.
Ik ben erg moe en nog steeds niet echt fit.