Wisselvallig weer

Oostenrijk, Kleinsölk

Dinsdag
Het is afwisselend bewolkt, regen en zonneschijn. Niet zo heel warm.
Waar ik al bang voor was geen hout om het balkon af te maken. Ik ben zo boos want Jan vindt het maar goed terwijl hij heeft afgesproken dat Hannes het vanmorgen zou doen. Ik raak steeds meer gefrustreerd. Ze teggen wel eens iets over zuidelijke landen en altijd morgen maar hier kunnen ze er ook wat van en Jan en Jannick vinden altijd alles goed maar ik kan daar gewoon niet meer tegen. Straks is de zomer voorbij en is het nog niet klaar. Jannicks huursubsidie papieren zijn na 9 maanden nog niet klaar. Ik zit Hannes achter zijn kont aan want het kost mij per maand 150 euro die niet met terugwerkende kracht worden betaald ondanks dat het door ons op tijd is aangevraagd. Jannick ligt er niet wakker van.
Vanmiddag meegereden met Jan naar Schladming , ik moest recepten ophalen bij de genecoloog en de huisarts. Ik had een boek meegenomen want meestal duurt het bij de genecoloog erg lang en ik vroeg of ik in de tussentijd naar de huisarts kon gaan en dat was goed. Daar was ik zo klaar dus weer terug en niet te geloven lagen mijn recepten klaar. Maar ja ik had niets anders te doen en Jan moest nog tot 17 uur werken dus maar rondgeslenterd. Ging ik bij de Landmarkt in Schladming even kijken want die wordt opgeheven, misschien nog koopjes. De moeder van Christina werkt daar en toen bleek dat Christina en Tanja ook allebei daar waren. Kwam Christina met haar telefoon naar me toe want ze had Jannick aan de lijn. Ik had dus geen telefoon bij me kan je ook niet gestoord worden dacht ik.
Maar toch gesnapt. Op de terug weg naar huis met Jan kwamen we Jannick als ambulance chauffeur tegen. Die had een rit gehad die de hele dag duurde en dan is het wel stom als je elkaar tegen komt. Belt hij ook nog ´s avonds om te vragen of we hem wel gezien hadden.