dag 1 Salzburg

Oostenrijk, Salzburg

Zo vroeg aan de gang laatste dingen inpakken enz. Jannick kwam en vroeg gaan we eerder dan kunnen we bij Ikea middageten en hij wilde in het Europark rondkijken. Dus om 10 zaten we in de auto inclusief Theresa als het zo blijft is er geen probleem maar de afspraak als het morgenvroeg er niet uit ziet ze toch opgehaald wordt. Dan bij Ikea gaan middageten en nog een rondje door de winkel en alsnog mijn bon ingeleverd en wat gekocht. Door het shoppingcentrum en buiten was het heel erg warm en zonnig in de zon gewoon te warm. Dan in de omgeving van het hotel wat inkopen gedaan voor avondbrood en ontbijt en zo. Naar het hotel Star Inn en afscheid van Jannick genomen , bagage naar boven gebracht en nog een rondje wandelen en kijken of het klopte hoe we naar het vliegveld moeten. Dan weer terug gewandeld en voor Theresa de tv aangezet om Kika te kijken. We hebben een familiekamer dus twee 2 persoonsbedden. Theresa wil bij mij slapen . Na het wandelen kwamen we terug dan weet ze precies op 1 drukken en ze had gevraagd welk nummer voor de kamer dus ik zei 1 1 4 en dan loopt ze langs de deuren en leest alle nummers bij de goede staat ze stil.
Toch wel gaar van dat rondhoppen.

Hopen dat het goed gaat met Theresa. Allemaal een goeie reis en tot volgende week. 🛫😀

Anja 2017-04-01 18:05:47

Lekker hoor nicolette de vakantie is begonnen wij hebben het weekend in alkmaar door gebracht en volgend weekend komen we jou kant op Doei tot volgende week