Jannick is jarig

Vanmorgen werd ik wakker om kwart voor 11, geen idee waar ik last van heb. Uiteraard lag Jan er ook nog in, dat ergert mij enorm.
Vandaag is Jannick 31 geworden. Ik heb gisteravond een monchoutaart gemaakt. Jannick is in de middag met Meli en Jessi boodschappen gaan doen en gaat later met hen eten in Schladming. Daarna gaat Meli naar haar werk voor de nachtdienst. Wij zijn alvast aan de taart begonnen en dan zijn wij ook richting Schladming gegaan om boodschappen te doen. Onderweg is een stop gemaakt in Aich bij de Spar. En zie daar hadden ze de stickerboeken wel en een kleurboek voor Sabrina meegenomen en een pakje koopstickers voor Theresa. Sta ik bij de kassa was er een dame voor mij die heel veel boodschappen deed en de plaatjes niet wilde hebben dus netjes aan die dame gevraagd of ik ze dan mocht hebben en dat vond ze goed. De kassadame vond het niet zo leuk want die legde steeds de plaatjes onder de kassa weg die mensen niet wilden. Maar ik heb een flinke stapel plaatjes voor Theresa en Sabrina. Dan doorgereden naar de Hofer in Schladming. Helaas was er heel veel niet binnen gekomen en kon ik bv mijn printerinkt niet kopen. Ook de badkamer dingen waren niet binnen gekomen en ik wilde een nieuwe zeepdispenser. We reden in Gröbming weg met zon en terwijl ik in de auto stapte vraag ik aan Jan sneeuwt het nou of niet. Maar we kwamen tot de conclusie dat het licht sneeuwde. Toen we in Schladming naar buiten kwamen bij de Hofer was het inmiddels heftige sneeuwval geworden, donker en somber. Maar goed terug gekomen. Dan wat te eten gemaakt, lekker stoofpeertjes en gevulde schelpjes uit de oven met een Semmeltje. Dat smaakte ons beide . Dan even Puls 24 aangezet en er zijn in Linz en Wenen weer demonstraties. In Wenen ziet het eruit of de oorlog begint. voorop veel Identitäre en extreem rechts die altijd goed zijn voor rellen . De politie is groots ingezet. Nu maar hopen dat het niet uit de hand loopt, kleine schermutseklingen komen wel steeds voor en worden hard in de kiem gesmoord.
Jannick heel even gezien want hij ging flessen vullen bij de brandweer, nam kleding mee want hij blijft op de dienststelle van het RK slapen en gaat dan morgen de dagdienst bij het RK in. dan kan Meli overdag slapen en heeft geen last van hem. Jannick was nog wel even gebeld door de kinderen. Ik vroeg hem moest Theresa niet skien en hij zei nee dat hebben ze op de maandagmiddag om 2 uur gezet. Tot woede van veel ouders. Theresa kan ook niet die heeft haar therapie bij de rainbow .Anders was ze ook te laat uit school geweest.
Voor ons een rustig weekend, we hebben nog maar een stuk taart genomen.

Gefeliciteerd 🥳

Anja 2022-01-08 21:33:05

Zo die taart ziet er lekker uit

Liduina 2022-01-09 03:07:07

Jullie ook gefeliciteerd met de verjaardag van Jannick, en ja het zijn rare tijden, waarin niet alles loopt, zoals het zou moeten lopen.

Christina 2022-01-09 03:13:32

Gefeliciteerd!!! Die MonChou taart ziet er zalig uit!

Annemarieke 2022-01-09 09:10:23

Nog Gefeliciteerd met Jannick en de taart ziet er heerlijk uit zoals Ma het vroeger maakte😋😋

Erna 2022-01-09 09:23:45

nog gefeliciteerd met de verjaardag van Jannick