Hieperdepiep hoera voor Jan, 75 een mijlpaal.

Vanmorgen om 7 wakker van de wekker. Een beetje tv en dan ging de deurbel. Ingrid kwam een zelfgemaakt taartje versierd door de kinderen brengen. Ik denk dan tja.
Dan ben ik gaan douchen en gaan aankleden. Ontbijtje en een koffie. Om 8 kwam Ingrid een taartje voorbij brengen heeft Theresa grotendeels gemaakt. Dan toch alweer 9 uur en ik ben moed aan het verzamelen om met het voegen te beginnen.
Dan moeten we zorgen dat we om kwart voor 1 beide schoon en aangekleed zijn en halen we de kinderen af.
Ik voegmiddel aangemaakt en dan de bodem gevoegd, daarna ingewassen en Jan nu de restanten van de tegels poetsen. Dat ging bij mij niet meer door het lange op je kop voorover nu denk ik hoge bloeddruk en even bibberig. Dat zakt snel als ik even ga zitten. Ik ben tevreden, kasten kunnen over 6 uur op hun plaatsen. Dat scheelt enorm in de rommel. Jan moet de pootjes afstellen dat ze dan waterpas staan..
Meli en Heinz moeten vandaag weer voor het gerecht , ik zie het somber in. Ik ga zo even omkleden mag de werkplunje uit.
Ondertussen de wasmachine aangezet want ook dat gaat door. Eten maken hoef ik niet want we gaan met Sabrina en Theresa naar de McD.
Dan was het tijd om naar de Kiga te gaan. Sabrina stond al klaar maar geen Theresa. We hadden om kwart voor 1 afgesproken en het was al 5 na 1 dus Ingrid gebeld. Die wist het ook niet. wart over 1 Jan gevraagd om de route te rijden die Theresa van school zou nemen. Helaas nee maar dan gaat mijn telefoon een huilende Theresa. Ze zegt ik was bij jullie maar Ops auto stond er niet en niemand deed open . Dus ik zeg haar blijf dan daar dan komen wij je halen. Staan we bijna bij ons voor de deur gaat weer de telefoon Oma ik ben bij Mama ok wacht daar. Ze heeft ons niet bij de Kiga gezien en is helemaal terug gelopen naar ons huis maar daar waren we niet dus is ze van daar weer helemaal naar Ingrid gelopen maar die was niet thuis. Ze had gelukkig een sleutel en kon met haar telefoon die ze gehaald had ons bellen. Wat een dwarrel. Ze heeft in elk geval haar kilometertjes gemaakt met lopen. Na haar opgehaald te hebben zijn we naar Haus gereden naar de McD. Heerlijk op het terras daar was het 28 graden in de zon. Sabrina wilde zo graag op de glijbaan maar ze kan niet op de plateaus klimmen. Heeft Theresa haar bij elk plateau geholpen erop te komen en kon ze toch een keer van de glijbaan. We waren om 3 uur weer thuis. Tijd voor koffie en verjaardagtaart.
Er stond een pakje voor de deur en die was voor Theresa en mij. Heel heel heel veel dank Annemarieke dat wordt een lekker paasontbijt voor iedereen. Voor Theresa had Annemarieke het spelletje van Squla erbij gedaan. Die had ze met punten gespaard (deels ook Sabrina) maar die zenden niet naar het buitenland. Zie fotos.
Dan had Jan nog telefoontjes van Angela en Ria en Ton. We hoorden iets Theresa en ik . Dan zegt Theresa een telefoon? Gevonden maar was al afgelopen dan ging die van mij. Nadat Jan klaar was met bellen heb ik gekeken en op de eerste plaats dstond het geluid bijna uit en een zielig toontje. Dus een andere beltoon en hem hard gezet. Half 5 werd Sabrina gehaald en half 6 Theresa. Gelukkig was Jannick ondertussen bij ons en die kon met Theresa meelopen want ik heb zo,n dag waar alles fout gaat. Bij de mcD liet ik een grote beker van het blad vallen , ik zette het blad terug en zie ook zonder aan te raken viel ook de ander maar dan aan de andere kant van de Theke.Ik schaamde me dood. Met 2 nieuwe zonder blad naar de tafel de andere bladen had ik al gebracht. Dan dat gedoe met Theresa. Dan wilde ik thuis koffie voor Jannick maken en het water was op en dan het opvangreservoir vol dan de prutopvang vol dan de deurbel en ik stond met mijn handen vol dus dat kon gelukkig Jannick met Theresa mee lopen. Die zei toen hij terug kwam maar goed dat ik meeliep anders had ik niet geweten dat Sabrina volgende week donderdag een EEG heeft.
Een rare dag bijna ten einde maar ook leuke dingen . Mijn bestelbon stond groot nummer 75 op ook Theresa moest daar erg om lachen. Het pakje met heerlijke verrassingen- Dan was Meli voor het gerecht en het ziet er goed uit voor haar. Er komt waarschijnlijk iets geks uit. Haar moeder zou het huis mogen verkopen maar zonder het appartement van Meli. Dan is het veel minder waard en loont het ook niet de moeite om te verkopen Haar moeder spreekt nu niet meer met haar. Maar de uitspraak moet worden afgewacht.

Gefeliciteerd met de 75e verjaardag aan Jan!!! 🇦🇹🍾🎂🍾🇳🇱 Wat een toeval dat mijn pakje uitgerekend vandaag kwam. Geniet er maar van! Heb een paar lekkere uitgezocht. 😘

Annemarieke 2022-04-07 19:01:47

Jan en familie nogmaals gefeliciteerd, had op face book bij Jan felicitaties gedaan. zag er leuk uit bij de mac. en leuke lekkere spullen gekregen Nicolette

els molenaar 2022-04-07 19:13:32

Zo te zien leuke verjaardag gehad taart in overvloed en hagelslag ook genoeg tot volgend jaar Pasen😀