Lange dag

Oostenrijk, Bad Mitterndorf

Sonntag 9.Oktober
Zo dat was vroeg werd tegen vieren wakker en kon niet meer slapen. Dus de tv aangezet en het programma Bauhaus met de zangeres Stephanie Heinzmann. Ik kon me er niet meer van los maken wat een geweldige zangeres, zo jong en zo´n prachtige stem . Ze komt uit Zwitserland en een echte pop en soulzangeres.Normaal zet ik de tv aan en val weer in slaap .Dus niet vanmorgen ,dat was al erg vroeg genieten.
Toen Dominik kwam zat Jannick koffie bij ons t edrinken en Theresa hoppelde rond. Jan en ik gingen met Dominik naar Bad Mitterndorf naar de Grimminghalle. Daar was een vlooienmarkt. Het was er erg druk en al veel weg maar ik vond nog 6 kinder dvd´s, 4 met paarden in de hoofdrol en 2 Mickey Mouse Wunderhaus.
We konden bij thuiskomst bij Ingrid aan tafel aanschuiven gezellig en het smaakte goed. Koffie drinken daarna en uiteindelijk terug naar boven met theresa in ons kielzog. Ze hebben gespeeld met de paarden, met de duplo en nieuwe dvd kijken.
Ik ben nu wel extreem moe.
Dat wordt een vroegertje vanavond. Ik denk ook voor Jannick want die vertrekt morgenvroeg om half 5 naar Innsbruck waar hij zijn examendagen heeft voor zijn werk. Hij moet 3 dagen daar naar toe. Niet echt in de buurt.