De kop van de week eraf

Vanmorgen pas om half 9 wakker, wel na een hele slechte nacht ik sliep pas ergens rondom half 4. Sinds ik corona had heb ik problemen met naar de wc gaan en geen ritme meer en dus obstipatie. Ik hoop nog steeds dat het zich vanzelf weer hersteld. Dus vannacht flink buikpijn en uiteindelijk nadat ik meermaals geweest was kon ik slapen. Een lastig probleem.
Dan toch opgestaan en eerst de badkamer geschrobt , ik doe dan echt de wanden de vloer enz. en dan daarna ga ik zelf douchen. Ik ben zo blij dat ik nu een bodemafvoer heb. Ik kan alles rijkelijk soppen en dan alles afspoelen even met de trekker het water naar de afvoer en klaar.
Ik was net klaar toen Ingrid met de kinderen kwam koffie drinken . Sabrina weet niet hoe snel ze in haar schoen moet kijken. Vandaag een chocoladekikker die geen lang leven beschore n was.
Van alles en nog wat morgen en dan middageten. Restanten van gisteren en een eitje bij gebakken klaar. Dan even gewacht tot kwart voor 2 en dan naar de Spar daar was niks loos dus zo klaar met boodschappen doen. Dan naar de Post om de Post te frankeren en te versturen. Terug naar huis . Ondertussen de 2e was van Ingrid om te drogen. Theresa spaart bij mij en als ze iets heel graag wil moet ze de helft minstens sparen en dan leg ik de andere helft erbij. Ze wil al heel lang een playmobile Schloss en nu 2e hands eentje gevonden die betaalbaar is. Gelijk gereageerd en hopelijk kunnen we het morgen gaan halen niet in de buurt maar in Filzmoos.
Ingrid is met Theresa Lebkuchen aan het maken ja de Adventstijd begint as weekend.
Later kwam ze er een paar brengen voor Jan en mij super lekker.
Ingrid was vandaag naar een huisje informeren maar het was te klein. Het was wel lekker dichtbij en had een tuintje. Er zijn nog een paar woningen vrij maar we weten niet van allen wat ze kosten. Geen idee of ze nog info gata vragen. We wachten maar af.