Al vroeg actief.

Vanmorgen werd ik wakker, de katten wilde gelijk eten dat maakt Fiep duidelijk door zijn nagels heel zachtjes in mijn rug te zetten. Moest toch naar de toilet dus ook maar eten gegeven. Nog even snoezelen met ontbijt tv en dan eruit. Omdat Jannick thuis is komt er geen Sabrina en ook geen Ingrid koffie drinken. Maar Theresa kwam een kusje brengen dus ik gelijk aan Ingrid gevraagd of ze met de auto Theresa ging weg brengen. En ja dat was zo dus gelijk gevraagd of ik mee kon en dan bij de Spar 2 dozen melk kon kopen. Dus we liepen om kwart over 8 al bij de Spar en we hadden beide veel groente voor de helft ik ook bananen voor Jan . Die eet graag rijpe bananen en ipv 1,99 de kg nu 79 ct. Ik eet ook maar Rucolastamppot want ook die had ik voor de helft en een hele schaal met verschillende kiemen en een schaal met verschillende slasoorten van 2,99 voor 149 . De melk was ook weer een actie en alleen vandaag nog ipv 1,08 nu dus 54 ct stuk. Met 2 dozen 24x 54 toch bijna 13 euro gespaard. De datum loopt tot augustus dus ruim de tijd maar dat haal ik niet want ik gebruik best veel melk. Er waren veel nieuwe boeken in de 2e hands bak dus snel even gekeken of er kinderboeken bij zaten want dat is niet vaak maar 2 Enid Blyton boeken zater erbij. Behalve dat ik zelf graag kinderboeken lees zijn dit gewoon hele leuke kinderboeken voor kinderen dus. Kon ik mooi al mijn kleine geld uittellen en in de houder doen. Kom ik om 9 uur weer thuis helemaal uit mijn normale ritme . Jannick kwam koffie drinken ook leuk en om 10 uurwas ik weer op mijn normale schema. Hij had 2 fotos van Angela gekregen met Jula en Tobi en hun cadeautjes. Dus we hebben de fotos geruild ik van hem 2 en hij van mij 2.
Ondertussen staat de was aan en heb ik een goed gevoel en tijd over.
Na het koken en middageten toch maar weer met de fotos aan de gang, ook Jan is daarmee bezig om de fotos in de oude fotoboeken met bijschriften te voorzien. Theresa huppelt hier rond en af en toe komt Jannick ook voorbij. Ingrid zie ik steeds als ze de was in de droger komt doen of eruit halen.
Ze kwam ook haar diploma laten zien van karate en haar wit /geleband.

Ik kreeg een whats app van mijn zus Erna en ik dacht al vast een kleinkind geboren. En ja hoor gisteren was Mandy 40 weken en vandaag een zoon Mick James met 4240 gram. Dus Claire en Clarice zijn nu grote zussen.
Nu avondeten en de rust is terug gekeerd.