Nog steeds erg warm

Freitag 23.Juni
Opnieuw een warme nacht en warme dag. Geen superweer want we zitten tegen de buien aan dus af en toe flink donker maar behalve wat gespetter tot nu toe niets gekregen. Ook bij de zware onweersbuien van de afgelopen dagen aan de rand gezeten.
Dit is wel lekker in huis alles open en de wind blaast er doorheen. Niet heel veel fut om wat te doen. Samen met Jan gegeten witlof met gorgonzolasaus, gekookte aardapeltjes en een varkensfiletlapje.
Ook nog Topfentorte gemaakt kunnen we het hele weekend mee doen.
Nu een beetje chillen , Jan gaat zo de tegel snijden die in de badkamer in het raam komt. Wat we ook doen dat stukje wil niets, al meerdere malen met speciale tegelverf en gegrond maar nee er blijft een heel klein stukje gevoelig om los te gaan. Nu waren we bij Wieser gaan kijken en hebben een grote tegel gekregen dis Jan dus op maat moet maken. Met een glasplaatje erop ging niet want dan kregen we schimmel er onder. Dus nu gewoon een tegel erin lijmen met montagekit. Het is namelijk zo handig om als je onder de douche staat de shampoo en zeep enz erop neer te zetten.
Had Jan bijna en mooi steenplankje brak er een stukje af, nu moet hij er nog een gaan maken. Maar niet meer vandaag. Hij moest weer gaan werken.
Dan kwam er ineens noodweer dus gelijk Jan gebeld dat hij moest kijken daar blijven of naar huis. Het trok heel snel over maar was heel heftig . Jan kwam veilig thuis die had achter het slechte weer aangereden.
Dan werd het weer gewoon mooi weer. Toen de bui tegen 17 uur kwam was het 29 graden tijdens de bij 21 en daarna klom het toch weer omhoog .
Kwam Theresa boven want ze wilde iets kijken maar werd door Ingrid gelijk weer terug gehaald want ze had al een poos gekeken dus ze ging weer. Komt ze later terug en vraagt aan me kan ik tv kijken dus ik vraag haar mag het van Mama. Vraagt ze me kan ik niet in de slaapkamer kijken dan bemerkt ze het misschien niet. Dus haar gezegd dat ik dat niet kan doen dus ze ging het vragen en het mocht. Ging ze in de slaapkamer kijken naar het zandmannetje en ze ging daarna naar beneden.
Er staan hier fotos van het huwelijk van Edith en Harald op 16 Juni 2017.