korte week

Korte week

Een beetje zon een beetje kou een beetje wit van de vorst.
Een goede nachtrust gehad en ik ben gisteravond gewoon omgevallen. De Retzina zal daar ook toe bijgedragen hebben. Het normale leven vandaag weer opgepakt dus stoffen en opruimen maar het maandag gevoel raak ik niet echt kwijt.

Een belachelijke zaak wordt het langzamerhand, Jannick en zijn brandweer collegaas die bij het ongeluk betrokken waren toen hier op de B320 zijn voor het gerecht gedaagd in Wenen as donderdag. Jannick als getuige en je bent dus verplicht om te gaan en zijn baas moet hem ook vrij geven. Er wordt flink schadegeld gevraagd door de andere partij wel super nieuwsgierig hoe het gaat uitpakken je weet het toch maar nooit. Er is een getuige een politieagent die heeft gezien dat die auto om een afsperring heen is gereden. Alles was afgezet en daarom kon de brandweerauto op de rijbaan tegen het verkeer in rijden. Maar Jannick zegt ook je weet maar nooit wat ze nu weer uit de kast trekken. Ik vind het vooral voor de bestuurder van de brandweerauto heel erg vervelend voor die staat wel iets meer op het spel. Ze hebben een aantal advocaten die meegaan. We wachten het maar af maar heel veel hulpverleners ook in het buitenland volgen dit proces want er staat voor heel veel hulpverleners veel op het spel ook in de toekomst.

Een rustige dag en het grootste deel ben ik bezig geweest fotos te verwerken, een nieuw fotoalbum in ontwerp en de afgesloten fotomapjes gelijk op mijn nieuwe usb stick. Nog heel veel werk want ik heb de achterstand behoorlijk laten oplopen. Ben nu met maart 2015 bezig. Vooral voor het album is het werk waar ik van kots omdat de site erg moeilijk fotos oplaad en ik dus heel heel heel veel tijd kwijt ben daaraan. Net geprobeerd om 38 fotos erop te zetten waarbij hij er 15 niet op zette en ik dus keer op keer fotos opnieuw moet doen. Maar het is de enige site waar ik alles in boekvorm kan laten drukken. Heb vandaag een 600 fotos verwerkt dus je snapt de ergernis.

Vanavond kwam Theresa , ze mocht heel even bij ons . Dan haar tandjes gepoetst en naar bed. Ingrid heeft Kerstviering en Jannick zou eigenlijk thuis zijn maar ivm morgen hebben ze overleg.