Theresa heeft voor het eerst dwarsfluit gespeeld.

Vanmorgen wakker van de wekker en alle ochtend dingen. Jan ging Theresa wegbrengen dus ik gaf hem de GKK pasjes en zei dan kan je gelijk langs de apotheek alles ophalen. Gaat even later de deur en ik hu was hij vergeten naar de apotheek te gaan. Tja nu moest hij 2x lopen. Ik was een uurtje terug gegaan en dan fitter opgestaan. Ik slaap dan echt nog een uur. Dan zelf alles gedaan en de badkamer gepoetst. Ondertussen half 11 en dan blijkt dat Jan nog moet douchen. Als ik om 4 uur smiddags op staa dan gaat hij pas om die tijd douchen. Ondertussen piept de zon weer door de wolken. Het had gistermiddag en avond nog flink geregend.
Dan zie ik fotos die Carmen gepost had, hun grote vijver en de beplanting erom heen en de tuin stonden onder water en ze zijn bang dat de karpers weg zijn of dood. Ook liep er water door het keukenplafond. En overal grote hagelstenen. Dan ben je niet blij.
Ik heb eten gekookt en gelijk voor morgen. Ik heb samen met Jan gegeten want Theresa kwam pas na 2 uur uit de blokfluitles . Ze was helemaal blij want ze had vandaag met de dwarsfluit geoefend en het gaat. Ze kan zelfs de normale volwassenen fluit behappen. Nu moet er nog met Ingrid gesproken worden. Klusje voor Jannick. Ze was zo blij . Dan kon ze gelijk eten en daarna huiswerk maken. Daar had ze haar hoofd niet bij en moest een som ik geloof een 15 maal opnieuw maken maar toen klopte ook alles. Dan had ze tijd om roblocks met haar vrienden te spelen. Ze wil haar laatste nacht weer bij ons slapen en tja dat mag dan. Het is de hele dag zonnig gebleven wel met bewolking en later wind. Maar het werd wel 25 graden.
Ik ga niet te laat naar bed morgenochtend weer naar Christine.