Van alles en nog wat dag

Oostenrijk, Aich

Ik werd wakker van de sneeuwschuiver en Jan schijnbaar ook want die ging naar de toilet. Nog een half uurtje tv en dan eruit.
Het is zwaar bewolkt maar het lijkt erop dat het droog blijft.
Christina je feliciteerde mij met Malcolm maar die is in november jarig.
Jan bracht mij naar Aich en Christine bracht me tot de MEZ. Dan een rondje Mez en er was bij de NKD veel afgeprijsd dan gaat er nog een keer 50% van de al afgeprijsde kleding af. Hing er 1 meisjes jas in de maat van Theresa, geen jack maar eentje tot de knie in rose. Er zat geen kaartje aan dus eerst gaan vragen en toen bleek hij 6,49 Euro te zijn . Ik heb de jas maar meegenomen binnenkort komen toch de jurkjes en rokjes weer te voorschijn. Nog even bij de Unimarkt inkopen gedaan en eigenlijk met te veel naar huis gesjokt.
Thuisgekomen eerst even relaxen en dan eten maken en samen met Jan gegeten. Een was gedaan en nu in de droger want er was eerst een was van Ingrid om te drogen. De afwas gedaan en ik vind het nu wel even goed zo.
Onder het eten begon het licht te sneeuwen en het is ook weer helemaal dichtgetrokken.
Ondertussen toch weer een was in de machine en een andere was van Ingrid in de droger. Het lijkt altijd dat dat allemaal vanzelf gaat maar het kost toch ook tijd.
Een beetje gespeeld met mijn nieuwe telefoon want er valt altijd weer iets te ontdekken en al mijn Apps werken nu inclusief mijn Bank Apps en er zelfs al wat meegedaan.
Met Jan samen meten en meten en rekenen en we zijn er uit. Veel werk voor Jan want hij gaat de oude keukenkast smaller maken en we hebben zelfs de oplossing voor de deur gevonden. Voor de hoekkasten verkopen ze frontjes die dus 25 cm zijn en 2 daarvan is dus 50 cm en perfect om een deurtje te maken. Ik heb ook al een vaatwasser gevonden in de uitverkoop bij de Mediamarkt. Het duurt alleen 2 a 3 weken voor die er is. Ik denk dat ik dan volgende week een dag naar Salzburg ga dan kan ik daar naar de kapper en naar de IKea. Dan kan ik een deurtje ruilen want ik heb nog garantie en ik kan de andere deurtjes kopen.