De een na laatste dag van 2021

Oostenrijk, Liezen

Gisteravond nog bezig geweest met mijn nieuwe telefoon, mijn bank apps doen het weer en ik was bezig met mijn berichtenbox en mijn digid nee datging niet kreeg steeds foutmeldingen maar op mijn pc deed mijn digid het wel. Dan op internet gezocht en kreeg ik een aanwijzing. Je moest de taal naar Engels omzetten. Dat gedaan en zie toen kreeg ik alles werkend. Typisch de overheid.

Vanmorgen wakker om 6 uur van de wekker, Jannick en de kinderen kwamen om kwart over 6 en dan samen ontbeten. Theresa ging zelf aankleden, Jannick deed Sabrina en wij ons zelf. Dan om kwart voor 7 uur startklaar om te gaan, Jannick had het autostoeltje voor Sabrina in de auto gedaan en de buggy uit zijn auto gehaald. Jannick ook de groencontainers nog aan de weg gezet. Dan op weg naar Liezen waar we om half 8 al bij het Röntgeninstitut waren. Mooi op tijd. Dan ben ik met de kinderen op mijn gemak vandaar naar de Hofer gaan lopen. Koud was het niet maar het miezerde wel. Gelukkig miezer want sinds gisteravond hoosde het. Bij de Hofer nam Theresa de buggy met Sabrina maar we hebben gewisseld en zij de kar want Sabrina was knap vervelend. Als ze voorover in de buggy gaat hangen dan kom je niet vooruit . Dat had ze ook al onderweg gedaan. Maar alle boodschappen die ik wilde hebben uit de aanbieding heb ik. Dat scheelt veel want je krijgt daar op 50% korting. Ik had nu paprika mix, suikermeloen, rustikal baquettes, runder minuten steaks, neurenbergerworstjes, en cava en nog veel meer . ik had voor 26 Euro boodschappen dus dat heb ik ook bespaard. Van sommige dingen veel meegenomen en in de vriezer ermee. Vanmiddag gaan we kaasfonduen dus de baquettes kwamen ook van pas. We waren daarna bepakt en gezakt naar de KIk gelopen en daar vond ik 2 sweaters voor Theresa voor 2,19 stuk. Ze heeft een oker gele broek en daar een geel/witte soort Bretonsshirt voor gekocht en een zwart wit Bretonsshirt voor op haar spijkerbroeken. Dan belde Jan dat hij klaar was en ik zei hem parkeer bij de Spar dan lopen we daar heen. Lopen we buiten langs de bakken vind ik een mooie kattenbox van een soort vilt. Felicia gaat altijd in een stoffenbox die in de tv kast staat nu kan ze er zo in door een gaat aan de voorkant. Als beide katten er gebruik van maken koop ik er eentje bij. We hebben op Jannick gewacht en toen hij thuis was gekomen en onder de douche was geweest gingen we kaasfonduen. Omdat het zo dik was had ik het met kookroom wat dunner gemaakt en dat gaf een heerlijke romige milde smaak. Normaal doe ik het met witte wijn maar daar wilde ik niets voor open maken. De dag doorgekomen en na de avondboterham (zelfs Sabrina vroeg mag ik een broodje hagelsalg) samen met Jannick de kinderen onder de douche gedaan. Ik met hen douchen en Jannick hen drogen en aankleden. Dan nog even zitten en was het kinderbedtijd. Niet heel veel later ook grote kdtijd maar ik mocht nog wel tv kijken.

Er zijn in Nederland storingen bij DigiD geweest,dus het lag niet aan jou of je DigiD