Weer een dag voorbij

Pas rondom 9 wakker en tot kwart voor 10 tv gekeken dan opgestaan. Het is alweer prachtig zonnig weer maar nu nog minustemperaturen. Ontbeten en de koffie heb ik al achter mijn kiezen.
We hebben de tv gehaald met de aardbeving en we moeten rekenen op naschokken. Er is wel wat schade maar het valt reuze mee. Het stift in Admont is er goed vanaf gekomen. Er was wel een deel van een stal ingestort waar een boer aan het melken was of zo. Maar dat waren muren die honderden jaren oud waren. De boer en de koeien hadden niets. Het is erg rustig in huis zeg maar gewoon stil. Het duurt niet lang meer voor de zon weer boven de berg uitkomt en we dan ook weer langer licht hebben. Op naar het voorjaar .
Tussen de middag met Jan gegeten lekker Käsespätzl en dan zijn we met de auto naar de Billa gegaan daar hebben ze nu Leerdammerkaas dus een groot stuk gekocht. Dan naar de Spar en de rest van de inkopen gedaan. Het was uitgestorven overal dus dat was fijn boodschappen doen. Jan wacht in de auto zodat we zo weinig mogelijk in contact met mensen komen. Sabrina kwam want ingrid ging naar Schladming, Theresa was naar blokfluitles. Ingrid heeft het probleem dat alle winkels op levensmiddelen na dicht zijn. Dus waar haal je bv lampen vandaan ? Ik heb haar gezegd dat ze op internet moet kijken want veel winkels kan je online bestellen en afhalen. De Hofer zou matrassen hebben maar allemaal uitverkocht en vandaag ging de actie in. Daarom ga je op tijd kijken maar zij wilde wachten tot ze de sleutel had. Bepaalde dingen heb je gewoon nodig en nu zit ze zonder.
Theresa was thuis gekomen en bleef ook bij ons tot Ingrid terug kwam. Broodjes gemaakt voor Jan en mij en hop weer een dag voorbij.