2. Osterntag

Vanmorgen iets eerder opgestaan maar er kwam niemand dus ook nog snel gaan douchen. Dan kwamen ze toch weer allemaal op Theresa na die nog sliep. Die was vannacht niet lekker geweest. We waren nog niet zo lang bezig toen ze toch boven kwam. ontbijten met elkaar is altijd gezellig voor welke gelegenheid dan ook.
Dan nog naar de huiskamer waar Jannick via mijn PC het Disneykanaal op de tv aan had gezet. Gezellig met zijn allen kijken en koffie , taart en cake. We kunnen niet zeggen dat we het slecht gehad hebben maar anders dan de voorgaande jaren.
De familie ging weer en Jan en ik zijn wat op het balkon gaan zitten want er viel na het middaguur wat zon door de wolken en het was 22 graden op het balkon. Om 2 begon het harder te waaien en te spetteren , zijn we naar binnen gegaan. Later toch weer zon maar de wind bleef. Het is een zee van rust buiten.
Ik kon het niet weerstaan om alle paasfrummels op te bergen en de eieren uit de takken te halen. De grote tak uit de tuin was uitgebloeid die in stukjes geknipt en in de groenbak. We hebben nog wel een bak met chocolade eieren staan.
Jan en ik een kopje Kartoffelnsuppe en een broodje kroket. Zodadeijk ga ik wat Tiptoi dingen op de stift van beneden downloaden , Theresa had een Mattebuch gekregen voor de 2. Klasse. En ik moet het grote ziekenhuis nog op een stift bij mij zetten. Zo blijft er altijd wel iets te doen. Vanavond wordt het weer Netflix want verder niets op tv wat ons interesseerd.