ZONdag

Rondom 8 wakker en je zag het al volle zon. Na douchen ontbijten enz. De Ski Wm gaan kijken heren slalom. Spannende wedstrijd om te zien. Ik had wat verzonnen voor het eten naar dat werd een beetje wachten want ik had voor het vlee 1 1/2 uur nodig. Festschweinsbraten, Servietenknödel en rode kool. Dan kwamen Jannick en Meli eerst op een snelle koffie , Ingrid heeft nog steeds niets laten horen.Ondertussen was de biatlon begonnen en Lisa Hauser deed het goed ondanks val toch weer naar voren vooral omdat ze foutloos bleef schieten . De omstandigheden waren zwaar prutsneeuw. Dan op de 15 km 4x fouloos schieten . De Noren hadden werkelijk goede skies en kwamen elke ronde weer achter haar ondanks strafrondes maar ze werd WM kampioen. Dan weer terug skien kijken jammer voor Pertl geen goud maar ik denk dat zijn zilver ook goed aangekomen is. Tussendoor 3 wassen gedaan en deels op het balkon voorgedroogd, alles kan weer terug op het bed. De rest terug in de kast. Er hangen nu nog grote stukken op het balkon en nog een was in de droger. Ik geniet van het prachtige weer. De hele dag de deur open dus het huis ook weer gelucht. Doordat er geen kinderen zijn blijft mijn huis opgeruimd en heb ik tijd over. Dus straks nog wat aan de fotos en de site doen.

Dat heb ik inderdaad vanmiddag gedaan en ik ben nu aan 1995 bezig.
De dag weer om morgen een nieuwe week.