Wat een super mooie warme dag

Vanmorgen was ik totaal brak en nog tot half 10 plat op mijn rug blijven liggen , Theresa keek tv en Jan -was ook niet van plan op te staan dus ik er toch maar uit gegaan. Ik kon nauwelijks uit bed komen . Eerst zorgen dat ik iets in de maag kreeg dan mijn pijnstiller dan voelde ik me wat beter. In de morgen verder niet veel gedaan. Middageten en Theresa wilde graag op het balkon eten dus heerlijk in het zonnetje gezeten. Ik heb Theresa haar nette kleren aangedaan want ze ging bij Eleja rn Alisa spelen- Die hebben ook een complete speeltuin in de tuin inclusief een grote trampoline - Wij wat boodschappen gedaan en dan weer naar huis gewandeld. Om half vijf eerst nog even naar de Mez om nog iets te halen wat ik vergeten was en dan Theresa halen en ook nog koffie bij hen in de tuin gedronken. Dan met zijn drietjes naar huis gewandeld. Ik had beloofd een aardbeiensorbetz te maken , heerlijk met verse aardbeien. Theresa in bad gedaan en dan in haar pyama gestoken en die zit als een vorst in ons bed Kika te kijken. Ingrid belde en het gaat goed met Sabrina , Theresa even met mama gebeld en een liedje voor Sabrina gezongen. Nu is het wachten of papa nog even tijd vindt om voorbij te komen. Hij had vandaag dienst bij het rode kruis tot 19 uur maar heeft de nachtdienst erbij genomen omdat zijn collega die het zou doen een ongelukje gehad heeft en er is geen vervanger gevonden net als bij Jannick want die wilde vandaag ook ruilen. Nu zei hij Ingrid is toch niet thuis dan kan ik de rest van de maand dienstvrij blijven omdat hij dan zijn uren heeft gemaakt. Maar hij zou proberen om even Theresa goede nacht te wensen.
Ik voel me beter dan gisteren en vanmorgen en het lijkt erop dat wat verschoven was weer terug op zijn plaats zit . Houdt wel in dat ik de komende dagen overal spierpijn heb maar dat neemt dan vanzelf af. Wel voorzichtig dat het niet opnieuw erin schiet.