Een dag heel slecht weer

Italië, Venetien

31 August
Om 5 uur ging de wekker, laatste spullen inpakken meeste bedspullen en toiletspullen. Jan ales naar de auto gebracht die al buiten het hek stond en dan om 6 uur naar de portier wat afgesproken was,Er waren nog mensen met een caravan de door omstandigheden moesten afreizen. Het was zo vroeg in de morgen al 23 graden dus we waren al in korte broek en hemdje. Maar bij Milaan werd het slecht weer en in de Alpen hoosde het non stop tot in Frankrijk bleef het regenen. Veel wind onderweg gestopt broeken voor Theresa en mezelf gepakt en de regenjassen. Ze hadden erg veel lekkere dingen maar niet zo goed voor diabetiker dus gevraagd om volkorenbrood. Ze haden geen belegde broodjes maar ik kon volkorenstokbrood kopen die sneed hij voor me open en in de koeling was er beleg. Met mijn handen en voeten Frans toch gelukt. Dan weer door en we kwamen in de middag rond 15 uur in het lemonhotel aan. Gevloerd. Theresa kijkt tv wij liggen vlak. Er is hier internet maar mijn pc pakt het niet. Straks kijken of we de McD kunnen vinden die hier in de buurt moet zijn.
We zijn aan de tolwegen best al veel geld kwijt. In Italie waren we 44 Euro kwijt aan allerlei bedragjes tussen de 1,50 en 15,65. Dan was het gelijk raak in Frankrijk over de grens de tunnel in 44 Euro in totaal al een 90 Euro in Frankrijk en we zijn nog lang niet in Spanje.
De McD konden we niet vinden en Jan had zijn navi niet meegenomen dus ook niet gaan zoeken. Als je de weg niet met navi kan vinden lukt het zeker zonder niet. Maar een grote supermarkt waar we heel veel kaasjes en zo gekocht hebben. Dus genoeg te smikkelen .