Koud en nog meer kou.

Vanmorgen uitgeslapen en een goede nachtrust gehad. Dan eerst wat telefoontjes plegen en afspraken maken. Het is lastig als de receptie al dicht is dan kan je niet gelijk nieuwe afspraken maken. Straks nog naar de apotheek . Maar eerst nog Jan zijn medicijnen via mail doorgeven en dan kunnen die ook gelijk gehaald worden.
Middageten gemaakt , witlof met kaassaus, aardappeltjes en een gehaktbal. Dat hebben we ons ook laten smaken.
Dan was het wachten tot we aan de wandel konden gaan want de apotheek gaat pas om 3 uur weer open. Het is hardstikke koud en poverdag vriest het ook . De nachten zijn heel koud we gaan soms tot min 18 in Nederland zouden ze al allemaal klaar staan voor de elfstedentocht. We hebben best veel vorst dit jaar.

Annemarieke ik heb iets aan jou verstuurd. Ik hoop dat het je een plezier doet.

Erna jouw Klienten betalen wel voor die service.

In de middag aan de wandel en uiteraard moet ik morgen weer naar de apotheek voor de ontbrekende medicijnen. Van mij schijnt het weer geregeld te zijn dus gelijk de rest van mijn medicijnen bestellen. Dan kunnen we die morgen ook meenemen. Ik ben blij weer thuis te zijn wat een kou. Nu wachten op de dametjes. Ergens tussen vier en half 5 zouden ze moeten komen.

Ze kwamen klokslag half 5 en Theresa moest nog huiswerk maken dus dat eerst. We begonnen daarna aan de stickermania. Sabrina samen met Opa en ik met Theresa. We waren bijna klaar toen Papa hen kwam halen dus Sabrina die net klaar was in een hoekje met haar eigen bezigheid kon gelijk met Papa mee voor een schone luier. Theresa ging nadat ze klaar was met plakken., Haar telefoon was leeg dus als die het zo weer doet ga ik kijken of ik de Stickermania app erop kan zetten.
Ondertussen belde Rob die is weer in het land en hij komt zaterdag dus eens bedenken wat we voor gezelligs kunnen eten-. In Ramsau is ook al enige tijd de hele Nederlandse horde met Vasa. Nog niemand gezien. Er zijn geen wedstrijden dus dan is er ook niets te kijken.
Dag weer voorbij.

Nicolette: Erna wordt er misschien voor betaald maar trouwen doe je in voor en tegenspoed.

els molenaar 2022-01-13 22:52:23

Spannend! Ik ben benieuwd...