De helft van het weekend hebben we gehad.

Vanmorgen om half 9 wakker en redelijk geslapen. Ik heb minder pijn en met de pijnstillers goed te doen. Op dit moment is de hoestprikkeling het vervelendste. Ik heb op het balkon ontbeten, het was zo lekker in mijn beschutte hoek. Dat is een goed besluit geweest. Beschut en veel groen.
Na alle ochtenddingen kwam Jannick koffie drinken. Een super vakantie gehad. Even later kwam Meli ook en ik kreeg een flesje in de vorm van het eiland Kos met ouzo .
En een super leuke magneet, een handgeverfde steen.
Dan gingen ze weer en wij gingen achter een lamp aan. Het vervelende was dat Jan de lamp ergens uit gehaald had maar niet meer wist waar en waar uit. Dus eerst bij de Spar gekeken dan bij de Landmarkt en een lampje gevonden (7,50 Euro) We hadden nog bij ons in de bakken gekeken maar niets wat er op leek. Dan naar Prenten gereden om de lamp om te ruilen. Was even zoeken en ondertussen nog een kapotte lamp gevonden maar daar zaten er nog 2 in. Was het uit een hanglamp en het moest helemaal niet zo´n speciale lamp zijn. Een van de gewone lampen die ik had meegenomen past erin. Volgende keer al die gewone lampen meenemen want zowel Jannick als wij hebben allemaal spaarlampen. Nog even wat dingen nagekeken waar de eigenaar om gevraagd had en dat was allemaal in orde. Dan weer terug gereden en de lamp terug gebracht, Bertl had gezegd dat we hem terug konden brengen. Jannick had gebeld en ook zijn boodschappen meegenomen. Dan naar huis en de boodschappen bij Jannick afgeleverd. Dan zei hij kom even mee. Hadden ze van alles en nog wat als souveniers meegenomen olijfolie, honing en ook drank. Ze hebben beide pantoffels die eruit zien als die schoenen als ze sirtaki dansen met die pompoentjes erop. Voor Theresa en Sabrina een jurk zo leuk. Voor Theresa nog een jurk voor volgend jaar omdat ze naar het gymnasium kan. Meli heeft ook een jurk en Jannick nog wat strandkleding verder van die hangers met al die ogen die het kwaad buiten houden. Voor Theresa en Sabrina ook een armbandje met het oogje. Een hanger waar vakantiefotos in kunnen. Ik ben vast nog wel ergens wat vergeten
en ik had lekkere broodjes dus we konden gelijk aanvallen. Een poos buiten gezeten maar het was toch te warm. Twee wassen gedaan verder eigenlijk niet veel.
Dan was het F1 kijken en dan moesten we tussendoor ook nog ons broodpakket ophalen. Dat broodpakket was een zeer goede oogst, er zat alleen al een Mohnstrüdel in die 8,50 Kostte. Dan een half bruin brood en allemaal verschillende lekkere broodjes . Bij elkaar meer dan 20 Euro en dan betaal je 3,99 Euro. Wij eten daar goed van.
Ook de F1 afgekeken . Wordt morgen weer spannend.