Een rommelige dag

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker en ik was nog diep in slaap dus ik had even nodig om echt wakker te worden. Snel wat eten en dan op weg naar mijn therapie. Het regende flink maar het was niet echt koud met 2 graden. Je ziet wel dat de sneeuwgrens weer zakt. Na mijn gesprek weer terug en nu miezerde het nog. Thuis eerst koffie en dan douchen. Wat opruimen en zo . Dan met Jannick tussendoor gebeld om wat dingen na te vragen. En ik heb dus nu wel een afspraak bij de Schuldenberatung as Woensdag- Ik had voor Jan bami uit de vriezer gehaald en wat kleine loempiaas en een ei erbij gebakken. Ik was daar mee bezig toen Meli voorbij kwam. Even aan de koffie en Jannick belde en konden we videobellen met Sabrina en hem.
Meli moest daarna gaan aankleden om naar haar advocaat te gaan samen met Heinz. Ik zag later dat Heinz haar had opgehaald.
Jan ging stofzuigen en ik had de kast die ik verkoop een stukje van de muur gezet zodat hij ook alle stof en zo er achter kon weghalen. Ik zei hem dat de boven en onderkast van elkaar los moeten worden gemaakt en hij zei nee hoor en ik ja hoor want ik heb gekeken. Dus dat heeft hij ook voor mij gedaan. Ik heb de brieven gemaakt en gemaild en erbij geschreven dat ik het ook per post verstuur. Mij naaien ze geen oor aan zoals ze bij Jannick gedaan hebben. Telefoneren ok maar ik verwijs in de brieven naar het telefoon gesprek en wat er besproken is. Morgen nog even naar de post brengen. Ondertussen flink koppijn. Dan nog een was gedaan en het frituurvet even zeven en de pan schoonmaken. Ik had de kachel aangemaakt dus nu lekker warm, kaarsje op tafel. Dan wat tv kijken. De tijd vliegt voorbij alweer tegen vijven. Meli nog niet gesproken dus ik weet nog niet of er mogelijkheden zijn.

Later Jannick gesproken en er zijn zelfs zeer goede mogelijkheden. Levenslang is levenslang en haar moeder moet dus tekenen. Ze wordt in ieder geval ook om geld geklaagd. meli vraagt een 30.000 en haar Oma een 13000. Ze bieden een mogelijkheid aan om het huis te verkopen aan Meli en zijn een bedrag aan geld. Nu wachten wat er uit komt.