dag 3

Oostenrijk, Lohnsburg am Kobernaußerwald

Dag 3
Weer om 7 uur ochtendsport maar Phillip en ik hadden geen wekker gezet stom maar zijn telefoon was kapot en ik was eerder al naar bed gegaan en ben hem vergeten te zetten maar we hadden geluk want Phillip werd om 5 voor 7 wakker en we waren nog op tijd.
Het is nu 12:58 1e echte training gehad 2 uur alleen maar dubbelstokken ik heb nu 4 blaren op mijn handen zitten maja het is wel leuk.
Ik moet om half vijf in de turnhal zijn gaan we vollyballen en voetballen.
Het weer is nog steeds erg slecht het regent er veel en wij trainen gewoon door, de trainers zegen dan je moet wel wat overhebben voor je sport.
Maar ik top want het is nu vijf over een dus we moetten slapen dus dat ga ik ook doen dit keer zet ik wel een wekker.
Vollyballen was leuk ik heb de hartslagmeter van mijn trainer en hij heeft hem vanochtend uitgelezen en mijn data erafgehaald en mijn hartslag was erg goed en constand 132 voor alleen dubbelstokken in de kopgroep.
Het is nu bijna half negen en ik mag tot tien opblijven maar ik denk dat ik zo ga slapen omdat ik nogal moe ben van vandaag.
Oja er is een voltallig orkest gearriveerd en die waren met meer dan afgesproken en Phillip en ik sliepen op een kamer in het pension ,de anderen in appartementen op de binnenplaats maar omdat die met meer waren moesten wij eruit niet erg maar wel irritant dat die gasten moetten oefenen in onze pauze we konden er niet door slapen en na een tijdje zijn onze trainers naar hun toe gegaan en gezegt dat wij moesten slapen maar ze trokken zich er niets van aan en bij het avondeten begonnen ze weer en toen zei de eigenaar”o nee nu beginnen ze weer met die herrie” en daarna gingen we tafelvoetballen en poolen en een man stond telkens weer te zeiken dat we teveel herrie maakten en is naar onze trainer gegaan en die zei tegen ons”ga maar lekker door met herrie maken hebben ze verdient” en dat hebben we met 12 man gedaan met de eigenaar erbij:D
Maar ik ga pitten denk ik.