Rode oortjes

Zo het was gelijk bij het opstaan al warm om 8 uur 18 graden en om half 10 al 23 en nu zitten we aan de 31 graden.
Drukke morgen met telefoneren , mijn telefoon draait overuren. Dan moesten we ook Fiep nog naar de dierenarts in Stein brengen voor zijn tand op. Ondertussen ook weer opgehaald en hij is nog vol onder narcose en duurt nog wel tot vanavond heeft de dierenarts gezegd. Elke 2 uur een spuitje met pijnstiller in zijn bekje.
Ondertussen ook wat mogelijkheden voor mensen uitgezocht om naar hier te komen en te overnachten. Ingrid heeft ondertussen al haar bruidsboeket bepaald dus het gaat toch best snel de goede kant op. Zoals het er nu voor staat om 12 uur standamteliche Heirat in het Landhaus dan te voet naar de Katholische Kirche, voor de genodigden dan eten in het Landhaus en in de avond een feest in het Landhaus. Het wordt een Trachtenheirat dus ook ik moet toch weer er op uit want ik kan mijn chique Dirdl niet meer aan en de andere zijn niet geschikt. Jan moet ook nog even kijken of hij iets nodig heeft.
Ben vooral blij met de vele leuke reacties en de moeite die sommige mensen doen om toch te komen, ondanks de korte termijn .
Theresa is nu even hier want er is weer een man voor de verwarming voor een offerte en daarna gaat Ingrid naar de huisarts om zich ziek te melden. Ze heeft nu waar ik net een beetje van aan het beteren ben. Theresa smeert haar neusje met snot dapper door op en aan iedereen. We weten soms echt niet hoe we er aan komen! Laat staan er weer vanaf.
Maar een beetje gelijkmatige temperaturen zouden er ook wel goed aan doen.