Sternsinger zijn geweest

Sternsinger

Samstag 2.Jänner
Een beetje sombere dag maar droog en niet koud.
Het was gisteren geloof ik voor het eerst dat ik geen skispringen en geen nieuwjaarsconcert heb gekeken. Ik weet niet ben nog wat down denk ik en moet weer mijn gewone leven oppakken.
Vandaag weer tot half tien geslapen. Nou was het gisteravond wel balen, ik slaap met het raam open en de alarmen gingen ergens ik dacht om half 1 af en Jannick weg naar een brand. Ik kan dan niet slapen en wacht tot hij weer veilig terug is dat was wat sneller dan gedacht want het was loosalarm-
De een of andere idioot had de brandweer gebeld dat er brand was omdat zijn bovenbuurman een sigaretje op het balkon had gerookt. Daar gaan een heleboel mannen hun bed vooor uit waarvan er misschien wel boeren bij zijn die er om 4 uur weer uit moeten.
Met Jan samen naar de Spar wat boodschappen halen en ik wilde graag een Fladenbrot, normaal op zaterdag liggen ze er al gebakken en anders bakken ze het voor je. Nou deze dame zei gewoon bot hebben we niet. Ik wilde er voor de kaasfondue, het is erg lekker brood.
We hadden de Sternsinger aan de deur gemist maar Ingrid en Jannick en Theresa waren wel thuis. We hebben dus weer de 20 C+M+B+16 boven de deur staan.
Dan heb ik aan Erna gevraagd voor het recept van de Spaanse balletjes en die gaan maken. Heerlijk, had er ook nog een soort spinaziekroketjes en rauwe ham kroketjes bij. Dus we gingen voor de tappas vandaag. Tja alleen heel jammer dat ik vergeten had gehakt te kopen maar gelukkig had Ingrid er in haar vriezer. Ik heb de gerechten dus ook beneden afgeleverd, voor wat hoort wat.
Theresa zat gezellig bij ons en die vroeg aan Jan, Opa waar gaan we vandaag heen rijden??
Het is al donker vanaf 3 uur vanmiddag en dan maar de kaarsen op de tafel aan en de kerstboom en de andere lichtjes. Gezellig.
De nieuwe stroomkabel voor mijn andere pc was ook gekomen en nu zit ik dus op die pc want mijn andere staat al een hele tijd te updaten of wel windows wordt geactualiseerd. Ik dacht dan zal die oudere pc dat ook wel doen maar nee die doet nog niets.Wel fijn dat ik nu weer over gegevens kan beschikken waar ik al die tijd niet bij kon. Jannick kwam gisteren vragen of er een uit kon want hij kon niet met zijn x box op internet. De pc´s waren over de dropbox gegevens aan het versturen en fotos.
Ik heb helemaal geen zaterdag gevoel, en ik kijk uit naar een normale week , hoewel dat volgende week ook niet zo is want dan is het woensdag driekoningen en dat is hier ook een vrije feestdag.