Een bewolkte nevelige dag

Vanmorgen wakker geworden en dat kleine wurmpje was al wakker. Eerst uitgebreid knuffelen waarbij we vooral Shaun niet mogen vergeten. Na deze groepsessie opgestaan en gaan douchen . Ondertussen was Ingrid ook boven en die zaten bij Theresa op mijn bed. Lekker koffie drinken met Ingrid en de hectische dag van gisteren nogmaals de revue gepasseerd. Ik zei nog tegen Ingrid ik dacht echt toen ik in de morgen het licht aan deed nou is het zo ver Jan gaat dood en ze zei ja hij zag er slecht uit en was er slecht aan toe. Je ziet wel eens op tv dat iets heel snel gaat dan denk je wel eens gaat het echt zo snel. Nou een sepsis gaat dus zo snel.
Jannick brak gisteren de armleuningen van mijn bureaustoel dus die kan nu weg veel te gevaarlijk als iemand niets vermoedend gaat zitten. Langzaam maar eens op zoek naar iets anders bij de Caritas of zo.
Niets gehoord van het ziekenhuis dus alles zal wel goed zijn. Ze weten dat we morgen pas komen en het geluk dus dat morgen hier een feestdag is . Omdat in Duitsland geen feestdag is wil Ingrid naar Freilassing om inkopen te gaan doen. Dat is net over de grens bij Salzburg en daar gaat ze graag heen.
Ik heb op Sabrina gepast en haar eten gegeven , ze had lekker gespeeld en werd het ineens helemaal zat. Ze viel tegen me aan in slaap maar omdat ik mijn handen nodig heb door mijn rugklachten kon ik haar niet optillen en moest ik haar eerst laten zitten en dat was brullen. Ik dacht dan breng ik haar maar naar haar bedje en ik was net beneden kwam Ingrid thuis en heeft haar overgepakt en inderdaad ze sliep in een paar tellen. Nu 12 uur en het is nog steeds regenachtig bewolkt en nevelig maar absoluut niet koud. Wel blij na zo´n hete dag dat het nu even koeler is. De was van Ingrid in de droger en straks maar eens proberen de afdeling te pakken te krijgen waar Jan ligt.
Gaat hem goed verder geen nieuws zeggen ook niks over de telefoon dus we moeten mogen afwachten. Ingrid heeft pech want in Saarland en Beieren is het de gelijke feestdag dus kan ze niet winkelen.
Vanmiddag lekker op de bank gehangen, het was helemaal stil . Ingrid is met de kinders op pad.

morgen in Bayern wel een feestdag dus inkopen gaat slecht