nog steeds koud

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen vroeg eruit want om 9 uur bij de fysio zijn. Jan haalde ondertussen de recepten bij de huisarts en ook naar de apothek- Toen ik klaar was vroeg ik hem ben je ook langs het stadhuis gegaan ja dat was hij maar hij had er geen ledlampen gehaald.Dus op de terugweg heb ik de lampen gehaald. Kon je gratis afhalen dus Ingrid was al geweest maar wij ook nog maar gehaald.
Dan even thuis wat spullen gepakt en naar Liezen , eerst naar de Krankenkassse voor een papier dt ging vlotjes. Dan naar Hartlauer maar geen plaats dus morgenochtend om 9 uur een afspraak. Dan naar de Möbelix voor Ingrid maar de fotolijsten die je met een bon kon kopen waren er nog steeds niet en het was vandaag de laatste dag met bon. Dan kwam ik tot de ontdekking dat ik de stroomkabel van mijn laptop vergeten had mee te nemen. Dan morgen maar in de herkansing. Ik kan mijn laptop dus niet meer gebruiken kabel nu definitief kapot. Thuis konden we gelijk aan tafel de bami van gisteren wel wat kroepoek en emping gebakken en omdat Jan dat zo lekker vindt een eitje.
In de middag niet veel gedaan . Ik ben gisteren begonnen aan een paasei van een ballon en servetten. Hangt aan de lamp en is nu droog dus ik kan ermee verder. Ik had het gezien bij fysio en dacht dat kan ik ook proberen. Ik had een klein potje met modpotch van Cornelia gekregen. Hoop dat ik er genoeg aan heb. In de bergen wordt een meter nieuwe sneeuw verwacht en het kan to in de dalen sneeuwen. We wachten maar af.
Nu is Sabrina er want Ingrid met Theresa naar de karate.
Mijn ei afgemaakt en het ziet er leuk uit en ik heb er van geleerd dat het ei dikker moet nu niet zo stevig.

Süß 🐰

Marjanne 2019-04-05 20:26:17

toch leuk geworden dat ei, goed idee, denk dat ik het ook eens ga proberen, bedankt voor de tip