Allemaal voor het laatst

Nederland, Gouda

dinsdag 15 januari 1991, Gouda, Nederland
Ongelooflijk maar waar , een precies week geleden werd je geboren. Je eet en slaapt goed. Je bent alweer 30 gr gegroeid. Je weegt nu 3650 gram. Het is vandaag in de wereld een veel bewogen dag. Er dreigt al enige tijd een oorlog en vandaag loopt het ultimatum af. Het maakt me verdrietig en we hopen dat het goed afloopt.Jouw balletjes zijn ingedaald, dat controleren ze vroeg omdat het later wat moeilijker is door spierreacties en kou.
Je navelstreng is er ook afgevallen.

Vandaag zijn Christina en Annemiek voor het laatst. Ze komen tot 13 uur. Je bent weer 30 gr. gegroeid tot 3680 gr.
Ik kreeg een geboortekaartje van Germa. Ze werd 11 januari ingeleid en heeft een dochter gekregen Angela. De verloskundige kwam ook voor het laatst, nu kwam Connie. Ze heeft Jannicks hielprik gedaan. Dat vond hij niet leuk. Vandaag is ook de hond weer thuis gekomen. We kregen van de mensen van de kennel een tamboerijtje en een xylofoon. Ik vond dat erg lief. Vandaag viel ook Jannicks stukje van zijn navelsnoer eraf.