Ik ben alweer tevreden

Vanmorgen om half 8 wakker wat een wonder is want ik ging laat naar bed en nog later slapen. Toch wat tv gekeken en dan opgestaan. De was van gisteravond opgeruimd en nu wachten tot Jan klaar is in de badkamer dan kan ik er een was in doen. Ik heb een hele stapel kleding van de meiden .Als die hier zijn en hun pyama aan doen dan doen ze hun was ook in mijn mand. Dan hadden ze zondag ook nog hier gedoucht .
Ik eerst broodjes bakken voor het ontbijt maar mijn koffie heb ik al dus die geniet ik eerst.
De was erin gestopt , de vaatwasser leeggemaakt en samen met Jan de keueknkasten gepoetst. Hij moet mij nu gewoon helpen anders zit hij de hele dag in zijn stoel.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. In de middag een wandeling gemaakt ook samen met Jan. De doos met boeken ingepakt. Jan heeft gestofzuigd en ik nog wat opgeruimd. Een productieve dag.
Eind van de middag kwam Jannick binnen gestormd , hij had kokosmelk nodig en ja die had ik toevallig gisteren gekocht omdat ik ook al misgegrepen had.- Hij heeft beloofd om er eentje terug te kopen.
Net even stokbroodjes gezond gemaakt voor Jan en mij. Heerlijk.
Het was een heerlijke zonnige dag maar frisjes. Genieten zo lang het kan.