Gehoorapparaat stuk

Oostenrijk, Liezen

Montag 14.August
Wakker worden naast een prinsesje die zo gauw je de ogen open doet zegt goedemorgen Oma. En gelijk daarna Opa slaapt lang.
Het was al bijna 8 uur dus gaan douchen en ze bleef nog even liggen, ze had van Opa ontbijt gekregen.
Opa zou gaan werken bij de Polizei in Gröbming als vervanging komt hij daar is de dame niet op vakantie gegaan dus hij stond er voor Jan en een hele korte achternaam. Ze zei gelijk dat ze woensdag ook zelf daar zou zijn.
Dus Theresa aangekleed en toch naar Liezen gegaan. Mijn gehoorapparaat heeft kuren en dat is erg lastig. Bij Hartlauer zeiden ze heb je tijd kom dan over 2 uur terug dan hebben we hem nagekeken. Dus eerst een opstapje zoeken. Naar de Möbelix daar hadden ze er geen dan bij de Lutz en daar hadden ze er zelfs eentje naar mijn zin voor 5 Euro. Dan naar de ÖMTC want Jan had nog steeds een milieusticker nodig binnen 5 minuten stonden we buiten met de sticker kosten 12 Euro.
Dan naar de Kik he die waren ze aan het ombouwen dus naar de andere Kik aan de kant waar we Liezen binnen komen. Die was wel open want daar halen we altijd de batterijen voor het speelgoed. Heel goedkoop en nog nooit problemen meegehad. Want Theresa was vanmorgen helemaal in tranen mijn cd speler doet het niet dus even gekeken en het viel mee batterijen leeg. Zat ze in de auto met haar Tiptoi boek deed halverwege ook de stift het niet meer en ja hoor ook batterijen leeg. Vonden we daar een hele feestelijke jurk , Theresa ging hem passen en zat als gegoten . Ze is helemaal blij en niet lachen in de uitverkoop voor 2 Euro. Dat is haar verjaardagsjurk. Vandaar naar de Eli even naar de Mediamarkt om naar afwasmachines te kijken voor Ingrid.
Nog even broodjes gehaald bij de Billa en wat te drinken en weer op naar Hartlauer. Helaas mijn gehoorapparaat kunnen ze niet repareren dus die worden opgestuurd en over een weekje waarschijnlijk klaar.
Gelijk even onze telefoonabo´s nagekeken en ja we konden opnieuw verlengen of veranderen. Maar verlengd ik een mooie telefoon uitgezocht dit keer geen Samson genomen maar een Huawei en Jan zijn abo ook verlengd en wat uitgebreid want nu hij een smartfoon ook gebruikt mag het ook wat uitgebreider. Ook een Huawei .Dus dan heeft hij weer een nieuwe ipv de oude van mij en ik ook weer een nieuwe. Ze waren alleen niet op voorraad dus ook besteld en ook die halen we dan op.
Theresa had weer iets nieuws Oma ik ben bezig met mijn prinsessen experiment.
Jan nu naar zijn normale werk en ik met Theresa aan het klooien.
Omdat we vanmiddag broodjes gegeten hebben vanavond Paella. Du ik vraag Theresa kom je eten? Ja Oma en ze kijkt op het bord en zegt nou ik denk dat mijn buikje toch wel vol is. Haar gezegd dat ze iets moet eten want ze had nog niet eens geproefd en haar gezegd dat is Spaans eten, Ze heeft wel wat gegeten en de mosselen erin vond ze lekker .