20 jaar getrouwd

Vanmorgen vroeg wakker en gelukkig was mijn bed lekker warm dus de tv aan. Dan werd Sabrina gebracht en Ingrid ging Theresa naar de Kiga brengen. Toen ze gisteravond terug waren gekomen wilde Theresa eigenlijk bij Oma slapen maar Ingrid had haar gezegd dat gaat niet je moet morgen naar de Kiga. Maar ze had wel gezegd vraag of je dinsdag mag slapen want dan ben je de volgende dag vrij. Dus dat vroeg ze aan mij en natuurlijk was het goed. Theresa helemaal gelukkig. Het feest was leuk en mooi geweest .
Van Jannick niets meer gehoord dus geen idee of hij het gehaald heeft.
Het is dus koud en 4 graden , regen en hoger sneeuw.
Ingrid kwam koffie drinken en nam daarna Sabrina weer mee.
Het is vandaag 20 jaren geleden dat Jan en ik trouwden. De tijd gaat zo snel en er is zoveel veranderd in die 20 jaar.
Ik was lamlendig en heb een half uurtje geslapen en toen was ik er weer bovenop.
Eind van de middag kwam Jannick voorbij hij is in ieder geval geslaagd met vlag en wimpel en Ingrid zegt een echte Streber. Niet iedereen was er doorheen en hij vond het wel pittig. Maar hij is nu machinist.
Ik had gevraagd of ze wat kwamen drinken dus Apfelstrüdel gebakken. Voor ons koffie en ook voor Jannick. Ingrid waagde zich aan een Aperol gespritzt. De rust is nu weer gekeerd. Maar wel fijn om het niet helemaal aan ons voorbij te laten gaan.

Gefeliciteerd fijne avond

Liduina 2019-04-29 19:03:30

gefeliciteerd met dit heuglijke feit. en dan ook maar gebruimakend van de gelegenheid wil je nog een donatie doen voor het kwf ik ga meedoen aan een 24uurs loop voor deze ziekte staat een link in de familie app.

els molenaar 2019-04-29 19:09:46

Gefeliciteerd en een gezellige avond. 🍺🍷

Anja en Rob 2019-04-29 19:40:12

🥂

Marjanne 2019-04-29 19:49:30

20 jaar alweer wat vliegt de tijd gefeliciteerd xxx

Dennis Ruesink 2019-04-29 21:51:07

Heel Hartelijk Gefeliciteerd met jullie 20 jarig Huwelijksfeest Jan en Nicolette, we hopen dat jullie er een hele gezellige dag hebben gehad. liefs en XXX, Christina en Ruud,Cherique ,Scarlett en Delano