Wat een dag

Een beetje onrustige nacht gehad omdat Theresa onrustig was maar vanmorgen had ze geen koorts meer en had weer praatjes. Dus Opa ontbijt gemaakt en Oma de rest dan samen haar naar de Kiga gebracht. Wel gezegd mochten ze merken dat ze weer koorts krijgt even bellen dan halen we haar op. Gelijk naar de Dynamisfysio, ik had al een keer gebeld dat mijn zolen niet bevallen en dat het niet gaat nu maar voorbij gegaan. Hij had iemand in de praktijk 2x geklopt en dan de zolen maar met een briefje achter gelaten. Dan naar huis en eerst een kop koffie dan Jans haar geknipt . Hij kon al een staartje maken. Dan is hij gaan douchen en ik ga na hem. Theresa douche ik in de avond. Wel haar haren weer mooi gemaakt vanmorgen. Ze is al zo langzaam in de morgen anders mag ik wel om 5 uur opstaan. Jan moet zo naar de huisarts .
Ik had dit nog niet opgeschreven of de telefoon ging of ik Theresa wilde komen halen. Jan kwam net terug van de huisarts dus samen gaan halen en door naar de kinderarts. Daar gezeten tot na 12 uur. Hij had wat bloed afgenomen en laten onderzoeken. Want verder kon hij niets aan haar vinden. Uit de bloedtest bleek dat ze een virus heeft. Hij zei het lichaam maakt vanzelf antistoffen laat haar maar een dagje thuis nog en het gaat vanzelf weer beter. Ze hoeft met dit warme weer niet binnen te blijven en een koortsdalend middel en het staat de vakantie niet in de weg. Dus ze heeft nu gewoon even vakantie van de KIga. Lekker veel aandacht van Opa en Oma en Papa komt ook straks thuis.
Sabrina heeft vannacht weer op de IC doorgebracht , ze had weer zo veel aanvallen en dan brengen ze haar in een slapptoestand waarin de hersens ook op stil gaan. Maar moet wel bewaakt worden dan. Ze zoijn vandaag begonnen met haar in een ketogenestaat te brengen met een ketogeen dieet. Als er na een maand geen verbetering is kunnen ze daar ook meestoppen. Brengt het verbetering gaan ze er mee door. Dus vanmiddag een poos in de tuin met Theresa en nu is ze in bed tv kijken.
Jan is met klusjes bezig en heeft het naar zijn zin. Ik heb paardenbloemen uitgestoken dus dat was ook nuttig . Dan nog kwekken met de buren aan de ene kant en met de buren aan de andere kant. Iedereen was buiten bezig. Het was zeer warm en zonnig en af en toe een wolkje. Nu wachten op Jannick die moet dan nog warm eten.