Obertauern

Vanmorgen om half 9 wakker en opgestaan. We hebben met elkaar ontbeten. Omdat het weer gaat omslaan dacht ik we gaan naar Obertauern dan kan Liduina een beetje wintersport opsnuiven. Daar was nog veel sneeuw het is daar tenslotte 1600m hoog.
WE hebben daar koffie gedronken en ik had een reuze Krapfen gevuld met enorm veel slagroom .Jan had Haustorte en Liduina Ribiseltorte. De koffie was daar goed. Het was een Konditorei dus ja lekker gebak. Het was al geen mooi weer meer en wat grau. Dan weer terug gereden en bij de Gnadenalm was het ook heel druk maar super loipen daar. Thuisgekomen gaan koken en nog wat later gaan eten.Eind van de middag kregen we een korte regenbui. Op Obertauern was het koud en een zeer koude wind net boven het vriespunt . Bij ons was het een stuk warmer ik denk rondom 10 graden.
We hebben gegeten en dan is het avond.
Erna ja Els heeft een mooi plekje gekregen , ze staat naast Ruud. Voor iedereen die niet weet waar dit overgaat. Liduina heeft een kleine glazen hart met wat as van Els bij Erna opgehaald en nu bij mij afgegeven. Nu heeft ze dus ook een plekje bij mij.

Luduina wat zie je goed uit. En wat is het hart van Rls mooi geworden. wist niet dat er van Ruud ook zo'n hart bestond. Dit zijn echt mooie blijvende herrinneringen.