Ongewone zondag

Vanmorgen wakker van de wekker en de tafel gedekt dan nog wat tv kijken tot de familie kwam. Dan met elkaar ontbijten wat een gezellig begin van de dag is. Daarna gingen Jannick en Meli bij Sabrina alle waterpokken aanstippen. Het is iets wat goed helpt. Ze zitten dan aan beide kanten van Sabrina en met het licht op hun telefoon stippen ze alles aan. Dan mocht ze zich aankleden. Dan heb ik de playmobiel van Sabrina gepakt en spelen maar. Meli, Jannick en Theresa gaan zo naar Singsdorf voor de laatste keer.Gelukkig vindt Sabrina het niet erg om bij ons te blijven. Het is een lief kind waar we eigenlijk weinig omkijken naar hebben. Opa heeft de eer , hij mag haar altijd helpen als ze naar de wc moet.
De bedden afgehaald.
Dan is het tijd voor Oma om te gaan douchen en aankleden. Dan heb ik de eerste was aangezet. Jan nu onder de douche. De deur open gezet want ook al is er geen zon het is op het balkon 19 graden. Er komt nu ook wat blauw in de lucht.
Het werd langzaam aan warmer en echt lekker warm op het balkon was het 23 graden dus deur open. Tussen de middag aan Sabrina gevraagd of ze eten van mäcci wilde en ja dat wilde ze wel. Dus in de auto naar Haus naar de McD. Eten mee naar huis genomen. Ik had aangegeven welk speeltje ik wilde en kreeg uiteraard weer niet waar ik om gevraagd had. Dus terug naar binnen en dan zegt dat mens nee er zijn geen paarden. Ik wijs op het papier aan waar wel een aantal doorgestreept waren dat er nog 2 opstonden. Dus ze ging met een nors gezicht bij de speeltjes kijken , Ze moest daar helemaal 1 1/2 m voor lopen. Kreeg een prachtige Bayala eenhoorn van Schleich. Sabrina helemaal gelukkig. Dan thuis opgegeten. Sabrina eet haar Happy meal op wat patat na op. De nuggets , appelsap en knijpzakje met appelmoes verdween als sneeuw voor de zon.
Jannick belde of wij in de kelder ruimte konden maken voor de grote diepvriezer. We hadden aan Sabrina gevraagd of ze ook mee naar de kelder wilde maar ze wilde liever bovenblijven en met haar tablet spelen. Ik haar gezegd als er iets was dat ze dan in het trappenhuis opa oma moest roepen. Dus wij naar de kelder en waar ik al bang voor was uh waar te beginnen. De laatste tijd is er zo veel naar ons verhuisd en er staat van alles wat uit de keuken is gekomen wat ze willen bewaren. Ik vond plaats voor de barkrukken in het pellethok , ook 2 eetkamerstoelen kon ik daar kwijt. Dan alle bakken met verf om de hoek van het hok. Dan de kleine vriezer weggeschoven maar wel met de stekker nog steeds erin. en zie na veel klein spul verhuisd te hebben was er plaats. Dan nog in de hal bij de ingang die vol stond ruimte maken. Terug naar boven en gezegd tegen Sabrina dat ze erg braaf was geweest. Je kan wel mopperen maar er mag ook gezegd worden als ze braaf zijn.
Ik ben in de tuin nog wat gaan takken ruimen daarna een poos in de zon op het balkon. Dan toch weer naar beneden en even gaan kijken hoe de bouw eruit ziet en het ziet er wel net uit. Toen zag ik Meli en Jannick aankomen rijden. Ze hebben hun auto leeggemaakt en dan was het wachten op Heinz en Berni die de grote vriezer kwamen brengen. Staat nu op zijn plaats . Ik heb Sabrina om half 6 naar beneden gebracht. Ik kan terug kijken op een ongewone zondag .
Ook nog leuke foto´s van Tobi.

Sabrina n heel veel beterschap met je waterpokken, vind dat je het super goed doet.Hier iets speciaal voor jou, https://www.youtube.com/watch?v=WvYe0cTcKCw&list=PLfYrIEF93bLK5ccgEnh965kX9kr8510Ok