Valentijn

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen wakker voor de wekker en dommelen . Dan toch eruit . Jan bracht me naar Christine en ik had gedacht niet te hoeven ruiten krabben maar helaas.
Eerst bij Christine aan de gang dan samen met haar koffie gedronken en wachten dat de gasten eruit gingen. Christine was de nieuwe gordijnen voor het appartement aan het maken en het wordt heel mooi. De kussens worden nieuw overtrokken en er komt een nieuwe slaapbank. De bank heeft ze al maar de matrassen nog niet. Ze heeft een overölockmachine bij de Hofer gekocht en dat ding werkt grandioos. hij snijdt de stof gelijk en naait de naden en werkt alles af in een keer.
Het was toch een kwart over 12 toen ik Jan belde en dan met Jan naar Schladming naar de Lidl- Die had veel openings aanbiedingen. Maar zo als altijd als er anbiedingen zijn moet je om kwart over 7 voor de deur liggen. Die hotels en pensions halen alles met kisten vol om die tijd. Dus geen lekkere aardbeien voor 88ct en heel veel andere dingen ook niet. Alle groente was met 30% korting .
Maar toch nog wel wat groente gevonden en lekkere Marillekrapfen, ook de Valentijnkrapfen meegenomen. Op het parkeerterrein de broodjes met dik belegde Goudakaas opgegeten. Heerlijk in de zon want het was zeer zonnig en warm. Dan toch naar huis. Thuis eerst douchen en omkleden en koffie.
Ik heb voor de 25e mijn MRT kunnen afspreken in Liezen. Jan was vanmorgen mijn verkeerde verwijskaart gaan omruilen. De huisarts had per ongeluk de verkeerde arts erop gezet. Ik had Jan mijn kaart gegeven want als Elisabeth er zit die kan werkelijk zo vervelend doen. Was Jan vergeten dat hij mijn kaart had en hij kreeg een partij gezeik en ze wees hem op het bordje 50 Euro betalen als je de kaart niet mee brengt- Maar hij moest alleen het papiertje veranderd hebben want alles was al met mijn kaart uitgesteld. Hij heeft het wel gekregen van die zeikerd. Ik was pas mijn kaart vergeten bij de Orthopeed en dan zegt ze is goed hoor kan zo ook wel. Ze weten wie je bent je was in die week wat we waren er gisteren dus wat is er dan veranderd. En niet ik heb de fout gemaakt .
Thuis zei ik Jan dat hij mijn kaart wel had gekregen en dan komt hij ermee aan oh zat onderin mijn tasje. Het blijft soms lastig.
Dan aan de Krapfen met koffie - Theresa kwam een dvd kijken ook goed.
Eind van de middag staat Jannick bij ons net thuis gekomen uit zijn werk en super lange dag geweest. Ik zeg oh koffie? Nee ik wil graag even douchen bij jullie. Mijn wenkbrauwen gingen verbaasd omhoog en een ohhh- Zegt hij ja de kinderen zitten in bad en ik wil toch echt nu eerst douchen. Toch makkelijk zo. Hij had wel zijn eigen handdoeken mee dat viel weer mee.
Zo is er altijd wat maar wel gezellig-

Dank je wel voor jullie vriendschap en een dikke knuffel.