1. hitte golf

Vanmorgen bij het opstaan was het al 20 graden, volgens de berichten is dit de eerste hitte golf van het jaar. Wij haalden vandaag de 31 graden.
Was vanmorgen even behelpen want de douche konden we nog even niet gebruiken. Maar later op de ochtend de badkamer gepoetst en morgen mogen we weer.
Fiep denkt dat we de plantenbakken voor hem hebben neergezet. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina maar de laatste wilde niets dus is ze maar weer gegaan.
Het eten was niet veel werk, lekker gevulde pannenkoekjes met champignonragout. Niet veel trek als het zo warm is.
Na het eten was Theresa buiten aan het spelen in haar bad en later goot ze water op de glijbaan en riep dan Oma kijk een Wasserrutsche en dan kwam ze naar beneden.
Jan vond het te warm om te fietsen en is dan gaan werken. Theresa kwam toen bij mij de fotos bekijken en de filmpjes van haar dansuitvoering. Dan een dvd kijkje en om 5 uur was ze weer weg. Na het avondeten kwam Jannick nog een bakkie doen en even bijpraten. Hij werkt al dagen op de Kieper.

Het is in heel Europa warm. Zelfs in Nederland! Maar dit is ten alle tijde beter dan regen! ;-)