Gemengde gevoelens

Oostenrijk, Kleinsölk

Dinsdag 5 april
De dag begon droog maar koud maar later werd het steeds donkerder en begon het te regenen. Sneeuw vanaf 1575 m op de bergen maar daar zie ik hier nog niet echt wat van wel nog hoger.
Wil ik vond het fijn vandaag met je gesproken te hebben, heb ook de blog van Frits bezocht en er wat op gezet. Het komt vast wel goed en het plezier komt nog wel.

Vanavond verdrietig na het lezen van jouw mailtje Diana, ik wens jullie heel veel sterkte en ik had jullie nog wat meer tijd met elkaar gegund. In ieder geval om jullie reisje naar D``Alp Huez nog te kunnen doen. We denken aan jullie.

Wat bezield jonge mensen om zich van het leven te beroven, hier in Öblarn heeft een jong koppeltje dat gedaan, zij 17 en hij 24 jaar oud. Niets dat er op wees dat ze het van plan waren, dolverliefd op elkaar sinds een half jaartje een flatje, het ging goed bij haar op school , allebei net gehoord dat ze beide een baan hadden gekregen. Ze hebben geen afscheidsbrief achter gelaten wel is er nu bekend dat ze op internet gezocht hebben naar dat soort sites. Ze hebben het wel overwogen gedaan want ze hebben allerlei zaken ervoor moeten kopen. Ze hebben het op een Aziatische manier gedaan met kolenbrandertjes in de kamer en elk gaatje , kiertje zelfs de sleutelgaten dicht geplakt. Zij is de dochter van de leermaker in Pruggern en hij kwam uit Admont. Jannick kende het meisje erg goed en heeft toen we in Pruggern woonden meer dan een jaar samen met haar gereisd met de bus. Ik voel het als oneerlijk dat mensen met een heel leven voor zich dit verkiezen terwijl andere mensen met hand en tand vechten omdat ze willen leven.