Weekend weer voorbij

Vanmorgen wel om 7 uur wakker maar nog even blijven liggen tot 8, dan douchen en aankleden. om half 9 kwam de familie ontbijten. Dat is altijd gezellig.
Dan gingen ze weer en even later kwam Theresa met haar kleding boven en heb ik fotos gemaakt. Meli moet nog even alles wassen . Theresa is zo blij met alles.
Vanmiddag gaat ze in Öblarn naar Afrikaans dansen. Dat doet ze met haar nieuwe vriendinnetje Maya en haar moeder. Morgen gaat ze de hele dag skien met school.
Vervelen doet ze zich niet bij ons. Ondertussen is het 10 uur en heb de bedden afgehaald en de eerste was gaat al in de droger en de volgende in de machine. De vaatwasser gevuld en aangezet wat altijd lekker opruimt.
Dan ben ik beneden gaan kijken waar ze de oude hoekkast al gesloopt hadden en bezig waren met de nieuwe kast in elkaar te zetten. Ze hadden behalve aan de oude kast alles vernageld ook nogeens aan de muur gelijmd- Gelukkig verbergt de nieuwe kast alle grote lelijke plekken. De muren moeten een keer gestuct en geverfd worden maar dat doen ze als alles vernieuwd is en dan alle wanden in een keer.
Dan hebben ze ook gelijk een elektro aansluiting gemaakt dat was eenvoudig want na het afbreken hadden ze ook een stopcontact gevonden. Al een groot deel uit de houten vitrinekast naar de nieuwe kast verhuisd. De koffiemachine van de keuken naar de kast verhuisd . Alle koffiespullen zoals de pakken koffie , suiker, reinigingsmiddelen en waterontharders verhuisd van de woonkamer naar de nieuwe kast, Meli was al gaan werken en Theresa at nog snel een noodlesuppe. Dan is Jannick Theresa gaan wegbrengen en hij blijft daar wachten en heeft zijn playstation meegenomen. Speelt over internet met het thuisapparaat. Ik heb de deur opengezet want het is prachtig mooi weer. Het dooit heel hard. Dan middageten gemaakt en gegeten.
Jan en ik zijn naar Prenten gegaan, het huis is weer schoon en de was mee naar huis genomen.
Jannick , Meli en Theresa kwamen thuis. Ik vroeg aan Theresa hoe was het `Leuk`wat heb je gedaan `dans`Meli moest heel hard lachen en riep maar Oma. Ja waarom vraag je nog aan Theresa want het antwoord weet je al niet meer dan 1 woord. Jannick had mee gedanst dus geen playstation.
Ze gingen eten maken en ik ben aan de was gegaan. Tussendoor puddingbroodjes gemaakt. Toch weer een heerlijk weekend voorbij.

leuke kleding, weer genoeg om het met elkaar te kunnen combineren

Christina 2024-02-26 02:29:26

Ze ziet er prachtig uit!!!