Wat zou het leven zijn zonder problemen

Montag 9.November
De dag begon best mooi ondanks de bewolking en met een 20 graden ook niet koud. Later werd het in de middag helemaal donker en kwamen er windvlagen behoorlijk heftig. De bomen zijn nu wel kaal want er kwam een hoeveelheid bladeren naar beneden en voorbij.
Was vandaag lekker op tijd weer wakker en denk dat ik het meeste weer overwonnen heb. Jannick kwam met Theresa en ging later met Jan samen naar de Baumarkt en dan waren ze samen weer aan het werk, een houtkist maken voor de keuken .
Resultaat mag er zijn. Theresa heeft van alles en nog wat gedaan vooral rommel maken. Samen gegeten wat altijd gezellig is. Zelfgemaakte groentesoep, semmeltjes, en de overgebleven grilkip van gisteren. Meer dan genoeg voor allemaal.
Ingrid was vandaag vroeg thuis om half 2 en dan nog met zijn allen koffie gedronken.
Ondertussen Jan weer naar zijn werk. De rust verder weer gekeerd. We hebben bij de post weer zaken waar we weer werk aan hebben. Stel je voor dat het gewoon allemaal zonder problemen gaat. Jan de eerste stappen vanmiddag doen om te weten te komen hoe en wat , een afspraak bij de bank maken. Nog even papieren naar de verzekering brengen voor hij gaat werken.
Probeer niet te vergeten dat vanavond de eerste sinterklaasjournaal op BVN is.
De kop van de week is er weer van af op naar de rest van de week.