Jannick steun en toeverlaat

Vanmorgen om half 7 wakker en tot half 9 Netflix gekeken. Om half 9 tafel gedekt en een kwartier later zaten we allemaal aan tafel. We zaten nog wat na te tafelen en Theresa vroeg aan Papa zal ik je een koffie maken?. Dan zeg ik welke knopjes ze moet drukken en zie Papa kreeg een expresso van haar. Hij wilde er nog wel eentje en Theresa drukt op het knopje en een geluid brrrrrr. Volgens Jannick het maalwerk verstopt. Aangezien we al klaar waren snel tafel leeg geruimd . Heeft Jannick met een Youtube fimpje het apparaat uit elkaar gehaald, dan het maalwerk uit elkaar gehaald en daar kwam een keihard stukje uit waarschijnlijk hout van een koffieplant. Dan heeft hij het weer helemaal in elkaar gebouwd en zie hij doet het weer. Ik ben helemaal blij en nooit gedag dat hij nog eens zo technisch begaafd zou worden. Ondertussen waren wij allemaal gaan douchen , ook Theresa dan hoef ik haar vanavond niet te douchen.
Vandaag bed afgehaald, bed opgemaakt,(heeft Jan voor mij gedaan) Ook heeft Jan Theresa geholpen met haar bed opmaken , afgehaald had ze het zelf. 3 wassen weer in de kast en 2x de vaatwasser . Met 2 mensen meer toch ook meer werk.
Pannenkoeken gebakken en met zijn allen gegeten. Theresa en Jannick verdwenen naar beneden want Mark was gekomen.
Jan en ik wat Flikken Maastricht gekeken. Het is makkelijk om het steeds te stoppen en tussendoor wat anders te doen. Aardbeien schoongemaakt en gegeten voor Theresa wat weg gezet, Jannick wilde niet.Eind van de middag kwam Theresa wat eten, restant pannenkoek, aardbeien en een stuk van mijn clubsandwich. Jannick is met Mark naar Schladming om Jessica op te halen in het ziekenhuis. Die heeft al lang knieproblemen en uitgerekend die knie stootte ze gisteravond. De pijn was zo erg dat ze vandaag een pijntherapie in het ziekenhuis kreeg maar ze kan niet rijden en moet wel naar huis.
Zo blijft er altijd wat te doen. Vanavond vroeg mijn bed in en lekker tv kijken.
Net eerst Theresa in bed geholpen , gevraagd of ze wilde lezen en ja dus om 7 uur erin. Daarna mezelf uitgekleed en nu even zitten en vanaf kwart over 8 in bed kijken.