Helaas aan alles komt een einde

Vanmorgen in ieder geval uitgerust wakker geworden. Even na tienen kwam de vakantiefamilie afscheid nemen. De tijd is veel te snel gegaan en de afgelopen tijd met hen was erg leuk.
Daarna zijn Jan en ik samen met Jannick, Ingrid en de kinders allemaal in Tracht naar de Kirtag gegaan-Het was al gezellig druk en het was vandaag niet normaal heet. Ik schijn talent te hbben voor Bierpull schieben. Nadat ik eerst de eerste worp gedaan had gingen de volgende super tot het maximale punten aantal helaas had ik de eerste worp dan ook beter moeten schuiven. Maar ach het geld is voor de Dachstoana.
We gingen eten en drinken op het terras van de Flugschule en dat was Krautkohlsalat met Steierkasnöckl dat smaakte super goed. Kregen we van Ingrid . Nog een rondje en Theresa moest nog schminken en een haarversiering halen. Nog een ijsje eten en langzaam aan weer tijd om terug te gaan lopen. We liepen als familie achter elkaar als enige op de Stoderstrasse en bij het bruggetje naar Landhaus George stonden ze met grote camera´s en waren ze het idyllischeplaatje aan het filmen. Volgens Jannick voor de plaatselijke Ennstal tv.
Thuisgekomen voor de rest van de middag vooral uit de zon gebleven. Voor ik weg was gegaan al een was erin gedaan en vanmiddag in ieder geval nog 2 gedaan. Prima weer om de dekbedden te wassen en buiten te drogen.
Fiep wil nog niet opknappen hoop voor hem dat het toch morgen beter gaat.
Straks gaan we de Hollandse tomatensoep met ballen oppeuzelen die Bianca achterliet en vanavond gaan we aan de restantjes kaas met crackers . Al gaan we nu het einde zien aan de voorraad crackers die we uit Italie hadden meegenomen.

Hoop dat ze blij waren met jullie mooie kado!

Annemarieke 2018-08-05 14:54:34

Kirtag mis ik wel. Was altijd 1 van mijn favoriete dagen in het dorp.