Detox voetenbad

Geen mooi weer vandaag, veel dikke wolken veel mist , niet koud en niet warm .
Zo´n dag vandaag van alles en nog wat. In de middag ging Ingrid met Theresa naar de bank met Theresa is wereldspaarweek en dan krijgen de kinderen wat en naar de brillenwinkel want Theresa´s bril stond scheef. Ik moest ook nar de bank dus meegereden en heb nu een afspraak voor volgende week donderdagmorgen. Zij naar de brillen winkel ervoor en ik naar het Mayerhotel wat er tegenover zit , ik dacht afspraak maken voor mijn gewonnen voetenbaden. Kon gelijk dus dat ook maar gedaan. Het is daar erg chique maar ze waren super vriendelijk. Het voetenbad kriebelde wat zoals kleine stroomstootjes. Het zou je lichaam ontgiftigen.
De therapeute bleek de exvrouw van onze buurman te zijn zo gaat het in een plattelandsgemeente. Zo hoor je nog eens wat. Ik heb morgenochtend en zaterdagochtend de andere 2 behandelingen.
Ach baat het niet schaden doet het denk ik ook niet. Ik zou het niet geprobeerd hebben kost toch 70 euro voor 3 behandelingen van een kwartier. Een weekje slapen daar kost je pp vanaf een 1100 Euro en dan kan je allerlei medische en kosmetische behandelingen boeken. Maar dus ook voor iets eenvoudigs als wenkbrauwen epileren en verven en wimpers verven kan je daar laten doen tot afvalbehandelingen onder medische begeleiding. Zo iets win ik dan weer.
Van vlees dat ik per ongeluk ontdooid had heb ik maar gehakt gedraaid en daarna soepballetjes gemaakt, even gekookt in de bouillon en dan maar weer in de vriezer. Een mens moet toch wat .De laden van de diepvriezer eruit gehaald en alles opnieuw erin gesorteerd, niet echt meer ruimte maar weet wel wat er nog in is en overzichtelijker.

Lekker Nicolette! Geniet er van!